mama nad mamama

Teta Ana Mama nad mamama 3

Upoznavanje Srbija
Kad biste imali priliku vidjeti tetu Anu i pricati sa njom uzivo, osim sto bi vam se dignuo kurac, nikad nebiste pomislili sto je ta zena sve prozivjela..u seksualnom smislu naravno. Nezasitna mama se nalazila u idealnim godinama gdje joj je kurac savrseno pristajao. Ne znam sto je bilo slade, polako i duboko je kidati kurcem ili je snazno razvaljivati dok bi joj se socne sisetine snazno klatile. U svakom slucaju, tetu Anu bi obavezno na kraju duboko punio vrucom spermom. Obozavao sam svrsavati u njoj, dok bi njezine noge bile siroko rasirene, usne otvorene, a oci sklopljene. Emocije su mi bile podjeljene, na momente je izgledala kao prvoklasna milfaca, a na trenutke kao njezna mama. Bio sam jednostavno ovisan o njoj.

mama nad mamamaNoc prije njezinog odlaska smo otisli na veceru u restoran. Obukla je crvenu haljinu i stavila crveni ruz. Izgledala je daleko naj jebozovnije od svih zena na Jadriji. Sise su joj tako dobro izgledale u haljini da sam jedva cekao doci kuci da je izjebem. Vrijeme se tu vecer naglo naoblacilo i pred kraj nase vecere je pocela padati sitna kisa. Dok smo pojeli i platili vec je padala kisa. Nista strasno ali opet dovoljno da pokisnes. Popili smo butelju vina i predlozio sam joj da se zaputimo prema nasoj kuci. „Ajmo Ana, tko zna kad ce ovo prestat padati“ Nagovarao sam je kratko uz smijanje na sto je pristala. Nije nas nitko znao i bolila nas je briga sto se ponasamo ko neki klinci. „Markoo, pokisnut cemo. Vidi kolika je kisa“ „Ajde Ana, nemamo ni 5 minuta brzog hoda do kuce. Ljeto je vani, sta ce nam biti.“ Jedva sam cekao gledati kako ce joj se sisetine tresti dok budemo trcali. Krenuli smo precacem kroz malu sumu do nase kuce. Dok smo trcali promatrao sam je kako se smijesi dok je sve vise i vise bila mokra. Uzeo sam joj slapice tako da je sada bosa lakse mogla trcati. Izasli smo iz sume i sada smo prolazili kroz plazu koja je bila naravno prazna. Zaustavio sam je tu na trenutak. Prizor na more dok je padao mali pljusak je bio pre romantican. Pogledali smo se i strasno poceli ljubiti. Kosa joj je bila svezana u repu, a njezine sisetine su se jasno mogle vidjeti kroz natopljenu haljinu. Ljubio sam joj usne dok sam joj rukama mjesio bujne sise. „Mmmmmhhmm“ zario sam joj jezik sve dublje u usta i stenjao dok nas je kupala topla kisa. Bili smo sakriveni u kisi, duboko u mraku. Prva svijeca je bila desetcima metara udaljena od nas. Spustio sam joj njezno bratele na haljini i gledao kako joj ispadaju socne sisetine. „Mmmmm“ ljubio sam ih i mijesio. Onako mokre i pomjesane sa kisom su mi bile jos slasnije. Kakve sise covjece! Ljubio sam ih u nevjerici. Cucao bih onaj veliki tamni kolutic i bradavicu, a zatim bih pokusavao sto vise progutati njezine sise koje bi mi uvijek ispadale iz usta. Skinuo sam hlace i izvukao vec trvrdu kurcinu. Znala je sama sto treba. Kleknula je i strpala ga tako pohtno u sebe da sam zajecao. „Ahhhh Annnaaaa..jeboteee“. Haljina joj je stajala do pupka, tako da sam mogao uzivati i njezinim sisama dok mi je pusila kurac. Gledao sam u more i njegovu daljinu dok je teta Ana hlapljivo gutala kurac. Drzao sam je rukama za kosu i lagano pratio njezin tempo. Zvuk kise i prazna plaza mi je davala neki mir. Zatvorio bih oci i osjecao jezik tete Ane na svome kurcu. Pusila ga je njezno i bas onako kako prilici dojmu. Izvadio sam joj ga iz usta, par puta je plesnuo kurcem po sisama,i obrazu i ponovo joj ga spremio u usta. O, kako cu je karati veceras, to ce biti strasno. Pomislio sam kratko. Onako dignutog, spremio sam ga u hlace i samo smo se zaputili kuci.

Dugo smo se ljubili i milovali na velikom bracnom krevetu. Na sebi je imala samo ljetne drvene slapice. Onako gola i rasna mi je kurac dovodila do ludila. Stajao je kao kamen i nikad spremniji da je razvali od zivota! Nakon sto sam joj izljubio usne i vrat, izbalio sam joj sisetine dok sam je rukama sve jace stezao oko sebe. „Mmmmm jooojj Anaaa..mmm kako cu te jebatiii ljubavi moja mmmm“ legao sam joj izmedu nogu i ljubio joj trbuh i velike butine kao u nekom transu. Teta Ana mi se uvijala siroko rasirenih nogu trazeci kurac u sebi. O, kako je bila napaljena! Tiho je jecala dok sam joj jezikom oblizivao vlaznu picku. „Ahhh Markooo…Markicuu ajdee…daj mi gaa ahh. Podigo sam se, pogledao je kako izvija svoja leda i nudi mi svoju picku. Usao sam joj medu te socne butine i samo joj zario svoj kurac duboko do kraja. „MMMM“ Zastenjao sam glasno cim sam joj ga nabio do kraja. Teta Ana je naglo otvorila svoje oci i glasno zastenjala! „AAAHHH“ Polako bih joj ga izvadio i zatim ponovo do kraja silovito usao u nju. „MMMM“ Ponovo bih zastenjao od neopisivog uzitka. Primila me za svoje ruke i prelazila preko mojih izdefiniranih misica na njima. Svojim velikim, mesnatim kurcem prodirao sam u tu mamicu sa nevidenim uzitkom. Bila je samo moja..potpuno mi se predala. Jebao sam je sporijim tempom tako da bih mogla osjetiti svaki put kad bi joj kurac usao duboko do kraja. Doslovno sam ju sporo zakucavao!! Ocito sam pogodio ritam i Anica je pocela svrsavati. „Aaahhhhhh aaaa aahhhh“ tresla mi se na krevetu dok sam je ja i dalje sa takvim uzitkom zakucavao. Kad je svrsila, usao sam joj do kraja i priblizio se njezinim usnama. Ljubili smo se tako njezno dok smo tiho razgovarali. Dao sam joj malo odmora, iako joj je i dalje kurac duboko stajao u vlaznoj pickici. Mazio sam je po predivnoj plavoj kosi. Ljubio sam je po vratu i sisama. Zatvorio sam oci i poceo ju ponovo kidati kuracem. Nastavio sam sa starim tempom, ispunjavajuci joj cijelu mesnatu picku i zakucavajuci joj ga do kraja. Zario sam glavu u vrat i sklopljenih ociju je ljubio dok sam je jebao. „Ahhhh Markooo“ Slusao sam Anu kako mi stenje i mumlja nesto na uho. Podigao sam glavu i pogledi su nam se ovog puta susreli. Kad sam ugledao to jebozovno lice i njezine plave oci, nisam mogao odoljeti a da je ne pocnem jos zesce jebati. Ovog puta stasno i brzo razvaljivao sam joj pickicu dok sam je gledao ravno u oci. „Joojj Anaaa mmm Anaaa“ tu i tamo bi nesto izrekao u bunilu. Sklopila je svoje butine i listove oko mene tako da sam osjecao kako me steze za dupe. Bila je gotova i razvaljena dok sam je jebao i uzivao u njezinom pogledu i grimasama koje je izvodila. Glas koji je cijelo vrijeme ispustala me je dovodio do ludila. „Ajme Ana…ajmeee meniii…“ ona je samo lezala i u bunilu stenjala. Dosao sam do svog vrhunca! Jednom rukom sam je primio za tjeme, a glavu sam skroz priblizio njezinoj. „Jebii mee..jebiii mee aahhh“ govorila mi je Anica. Usne su nam bile tik jedna do druge. Trpajuci je tako poceo sam je silovito puniti. „AAAAAaaaaaahhhh Aaaanaaaaa aaaaaahhhhh mmmm“ i dalje sam je snazno jebao dok sam se duboko praznio u njoj! Stavio sam joj jezik u usta i nastavili smo se strasno ljubiti. Prolazio sam rukama po njezinom tijelu, stiskao sam joj sisetine dok mi je kurac i dalje pokusavao izbaciti posljednju kap u Aninoj pizdetini. Doslovno sam se topio u njoj. Nemoguce ga je izvaditi iz te zene. Nije ni cudo sto joj je muz napravio troje djece.

Izvukao sam ga iz te prelijepe picke i legao na krevet. Gospoda Ana ga je pocela pusiti dok smo izmjenjivali poglede i osmjehe. Bio sam u sedmom nebu. Gledajuci je kako ga uvlaci u svoja jebozovna usta i te njezine sise kako se treskaju dok stoje tik do mene natjerale su kurac da se pocne buditi. Zena je satkana od seksipila, a kurac mi je to prepoznao. Ovog puta bio je jos tvrdi i jaci. Teta Ana nije imala pojma sto joj se sprema. Podigao sam se na noge i ovog puta sa kreveta gledao kako mi pusi kurac dok sam joj rukama mazio kosu i obraze. Kleknuo sam do nje i samo joj rekao da se naguzi.Mmmm ugrizao sam se za usnu kad san ugledao tu guzicu. „Joooojjj Anaa. Kakvu guzicu imass mmmm“ nasmijala se i zahvalila, a ja sam kao pravi kavalir prodro u nju. Odjednom je nestalo smijeha i price. U zraku se ponovo mogla cuti samo jebacina! U sobi smo na ormaru imali malo ogledalo tako da sam mogao vidjeti Anine grimase dok sam je guzio kao naj vecu kurvu. Primio sam je rukama za bokove i ovog puta je jebao bez milosti. Mogao sam cuti njezino jecanje i zvukove njezine pickice dok sam je jako, bez milosti razvaljivao. „Uhhh..Kakvu guzicu imas Anaa…jel ti pase kad te guzim ovako aah??“ Mijenjao sam tempo. Malo bih joj ga zakucavao,a malo bih ubrzao tempo i gledao je onako nemocnu kako ga prima s guza. Uzeo sam je rukama za ramena i sada sam se do korjena svom silinom sjurivao u Gospodu Anu. „Aaaahhhh Aaaaahhhhh aaaaahhhhh“ stenjala je rasna kobila dok su joj se sise klatile, a oci je drzala sklopljenima. „Jeell tiii pasee..
Kad te ovako jebemm?? Ko naj vecu droljuu aaa??“ „Daaa…jebiiii jebiii mee-eee“ jecala je mama. Odmakao sam joj se od ramena i primio je za butine dok sam je i dalje guzio. Podigao sam pogled prema gore i zatvorio oci. Pogled me je vodio na bijeli stop. Anino stenjanje je odzvanjalo sobom. Spustio sam pogled i ugledao tu zenu kako se i dalje rukama oslanja uspravno na krevetu, dok joj je glava bila spustena. Pozelio sam joj okusiti usne. Priblizio sam joj se skroz do obraza i trazio da mi uzvrati poljupcima. Ljubio sam joj usne i obraze, dok sam je i dalje snazno trpao s guza. Cijelo lice joj je bilo u slatkom grcu. Rukom sam je povukao sa kosu i nastavio snazno ljubiti i jebati. “ „Jelll tiii paseee Anaa jel ti pase kad te ovako karan aahh??“ Primio sam je za te velike sisetine i snazno ih stiskao dok sam je kidao od kurca. “ Ooohh..Anaa..koje sise imass..treba te jebat ko najvecu kujuu..mmmhhmm“ „Ajmeee meniii…sta mi radisss aaajjjj“ stenjala je rasna kujica. Odmakao sam se i ponovo je uzeo za bokove, ali ovog puta su njezine ruke poklekle, tako da je lega na krevet dok mi je njena guza i dalje bila dostupna. Stavio sam jedan jastuk ispod njezinog trbuha. Gledajuci tu veliku mesnatu guzicu i slusajuci njezino zapomaganje, stisnuo sam zube i svom je silinom poceo trpati! „Aaajjjjj…aaaahhhhhhh“ stenala je Anica dok sam se ponovo praznio u njezinoj pickici. „Toooo jeboteeee tooooo Anaaaa“ svrsavao sam u bunilu. Legao sam skroz na nju i dalje se prazneci. Ljubio sam je po ledima u nevjerici i samo sam se ispruzio na krevet.

Totalno bez snage i grama pameti samo sam duboko disao. Bili smo neko vrijeme u tisini na krevetu dok je kisa govorila umjesto nas. U jednom trenutku sam joj se primakao i zagrlio je. Gledao sam je tako sitnu kako mi odmara izmedu prsiju i htio ne htio kurac mi se polako poceo dizati. Mazio sam je po kosi i licu, prolazio sam rukama preko tih velikih sisa i upijao pogled na njezine predivne butine i noge. Kurac mi je sve vise rastao, a Ana je samo sutila. Izgledala mi je kao da spava, ali je samo odmarala od jebacine zivota. Rukom mi je polako uzela kurac i njezno ga navlacila. „Jesi spremna za trecu rundu“ rekao sam kroz neki polu osmjeh. „Ahhh“ izusti Ana kao da nema izbora. Primakao sam joj glavu svojoj i poljubio je. Drkala ga je tako jedno vrijeme dok sam joj mazio sise i njezno ljubio.
„Ajde sjedi na njega“ rekao sam joj blago. Ponovo je blago zajecala dok joj je kurac klizio duboko u unutrasnjost. Sad sam lezao i mogao sam uzivati u prizoru. Gledao sam Anu kako mjesi i lagano se nabija na kurac, dok sam joj rukama stiskao i ljubio te sisetine. Balio sam ih sa neopisivim uzitkom. „Ajdee ajdee nabijaj se na taj kurac. Svrsi opet mamice. Prava si mamica..jel znas to“ „Ahhh daa mmmhhm“ pricala je skromno Ana dok se sve vise nabijala na kurac i odredivala tempo koji joj pase. Uhvatio sam je rukama i pomagao joj da je sada jos jace nabijem na kurac. „Ohhhh toooo Markooo ohhhh“ pocela je jecati Ana dok su joj sise skakale a ja sam ih svako malo ustima pokusavao dohvatiti. „Joooj Anaa cijelog si progutalaa..jel vidis to. Cijeli je u tebi ahhhh“ . Nisam vise imao snage. Legao sam na krevet i pustio nju da sama odradi posao. Nabijala se na kurac bas onako kako njoj treba. Vidjelo se da uziva i da zeli svrsiti. U jednom trenutku je pocela jecati „Aaahh daaa daaa aaahh aaaaahhhhh“ kad sam je takvu vidio pustio sam je da svrsi, a onda sam je naglo prebacio na leda. Rasirio sam joj noge i snazno je poceo jebati!! Krevet se jako tresao, a plahte su nam bile na podu. Totalni kaos! Kidao sam je od kurca, dok se ona prepustila jebacini. Sisao sam joj prste na nogama i ljubio listove, a zatim sam joj ponovo poceo ljubiti sise i rukama ih stiskati. Ulazio sam joj jako do korjena. Zvuk mog zakucavanja me je posebno lozio kao i njezine sisetine koje su se tresle. Otvorenih usta Ana je snazno svrsavala,dok sam je zestoko jebao. “ Oohhh Anaa kujo staraaa kako sii dobraa ahhhhh Anaaa“ i jednostavno je krenilo punjenje!! Snazno i senzualno kao po obicaju. Jebao sam je do krajnje iznemoglosti.

Kisa je prestala. Sjeo sam za stol u sobi i pogledom tražio mir. Kroz prozor sam promatrao more, odsjaj mjeseca na moru i plažu. Gdje god bi pogledao, pogled me je svako malo vraćao na Anu. Gledao sam je onako golu i umornu, pokrivenu tankom plahtom kako spava..i shvatio da bi je tako mogao gledati satima. Ona je bila moj mir.

autor price IvanDrago93

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 4 Prosek: 4]

1 komentar na “Teta Ana Mama nad mamama 3

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.