cd transica u crvenoj haljinici

Slučajna suputnica

Upoznavanje Srbija

Na jednoj društvenoj mreži ima grupa „Zajedno putujemo jeftinije“ koju sam otvorio iz znatiželje. Uglavnom grupa je osnovana da bi netko tko ide na primjer iz Rijeke u Zagreb autom povezao još nekoga i kad podijele trošak goriva i cestarine svima je jeftinije. Učlanio sam se u grupu i bilo je puno objava. Nakon par mjeseci sam iz jednog mjesta na Kvarneru putovao za Vukovar i vraćao se nazad za dva dana. Objavio sam to u grupi iz namjere da nekome pomognem jer mi je poduzeće ionako plaćalo kompletne putne troškove i dva noćenja u hotelu. Večer prije puta sam dobio poruku u inbox – Mogu ti praviti društvo na putu isključivo radi zabave. Ne moram nikamo ali mi je dosadno doma. Krenula je komunikacija porukama i odjednom mi dolazi broj mobitela i poruka „nazovi“. Odmah sam nazvao i javio se mladić na drugoj strani. Ukratko , rekao mi je da me zna iz viđenja, da vjerojatno ja njega ne poznam i da mi može biti ugodno društvo jer je CD , vitkog i zgodnog tijela. Poslao mi je par fotografija i zaista je izgledao dobro na njima. Dogovor je pao da ga ujutro pričekam na parkiralištu pored njegove stambene zgrade i da će biti obučen „u nju“ tj. da će doći do auta u ženskoj odjeći sa manjim koferom .

Ujutro sam došao na parkiralište i čekao par minuta kad se pojavila zgodna mlada „žena“ sa koferom i odmah sam izašao, spremio njen kofer u gepek a ona se smjestila na suvozačko sjedalo i čim sam ušao u auto mi pružila ruku i rekla – Dinko ali slijedeća dva dana Dinka ili Dina, kako ti je draže. Poslije upoznavanja me otvoreno pitala zašto sam pristao na njeno društvo i da li sam gay.
– Nisam gay ali ….. volim u biti sve što je lijepo i zgodno.
– To znam. Tebe mi je preporučila zajednička poznanica ili poznanik Saša. Uglavnom sve pozitivno mi je rekao i nahvalio te. Kad sam vidio tvoju objavu odlučio, odlučila sam se ponudit ti društvo. Već skoro godinu dana nisam sa nikim u nikakvoj vezi ni odnosima pa sam pomalo i željna, znaš.
– OK, Na prvom odmorištu ćemo stati na kavu ili što već piješ da te malo pogledam sa svih strana. Zbog boje glasa ja mogu naručiti za oboje ako se ne želiš odati glasom.
Nisam do kraja ni završio rečenicu kad mi se obratila dobro istreniranim, maznim glasom potpuno izmjenjenim
– Može mili, kako god ti želiš, ali mislim da to mogu i sama.

cd transica u crvenoj haljiniciDa puno ne dužim priču, kad smo stali izašla je iz auta i krenula zavodljivim hodom ispred mene. Lice je bilo ugodno, tijelo recimo tko ne zna da nije žena to nikad ne bi ni shvatio po izgledu. Perika koja je uvjerljiva. Poslije kave smo se vratili u auto i pitala me da li mi odgovara izgledom. Odgovorio sam joj tako da sam ju privukao i poljubio direktno joj uguravši jezik u usta. Poljubac je bio kratak ali sladak. Njen komentar je bio samo – „opaaa“. Sve vrijeme puta je razgovor bio ugodan i uglavnom brzo smo došli do „prave teme“ i što on tj. ona voli a što ne i što ja volim a što ne. Kad smo stigli u Vukovar imao sam nekih dva sata do prvog susreta sa poslovnim partnerima i dogovor rasporeda za sutrašnji dan koji će biti bitan za poduzeće koje predstavljam. Povratak je u planu preksutra ujutro jer je ionako subota, neradni dan. Nakon preuzimanja ključeva od sobe koja je unaprijed rezervirana smo došli Dinka i ja sa koferima i odmah po zatvaranju vrata sam ju privukao i strasno ju počeo ljubiti. Odmah je s poljupcem dala do znanja da će biti pokorna kujica naredna dva dana i da jedva čeka igre u krevetu. Mirisala je lijepo i kad sam sa usana prešao na vrat i ljubio ga a rukama joj gnječio guzove samo je uzdisala i milovala mi rukom kurac preko hlača. Ubrzo je krenulo skidanje do donjeg veša. Imala je na sebi bijele čipkaste gaće i grudnjak sa umecima umjesto sisa. Čim smo došli do kreveta skidanje se nastavilo i namjestio sam ju u 69. Pred licem mi se pojavilo predivno izdepilirano dupe. Malo sam ju milovao kad mi je rekla da je jutros obavila klistir i da slobodno mogu početi obradu guze. Na dodir jezika se polako otvarala a kad je primila jedan prst nije se skoro ni trgnula. Kad sam ušao sa dva prsta je počela stenjati i „mješati“ guzicom. Pušila mi je onako prosječno. Nije loše ali nije ni bog zna šta. Ubrzo se okrenula, legla na mene i nakon kratkog poljupca pitala imam li kondome ili želim bez kondoma.
– Kako ti više voliš
– Bez.
Namjestio sam ju na leđa, podigao joj noge koje je odmah raširila i polako joj trljao kurac po ulazu u guzu. Malo sam stisnuo i glavić je krenuo u nju bez problema. Ubrzo sam joj ga zavukao cijelog. Promatrao sam ju kako se smješi i uživa. Oslonio sam se na laktove i počelo je nježno ljubljenje i sve brže jebanje. Podvukao sam ruke ispod njene guzice i ubadao ju brzo i žestoko. Uzdisala je i cvilila . Ljubila mi vrat i lice između uzdaha a kad sam joj ponudio jezik sisala ga je i baš se davala maksimalno. Svršio sam prilično obilno i kad sam izvadio kurac iz nje sperma se počela cijediti ali je odnekud izvukla maramicu i stavila ispod guzice da ne moći krevet. Otišao sam pod tuš pa na oblačenje za sastanak. Dinka je ostala u sobi. Dogovor je bio da se vratim u sobu po nju pa da idemo malo u grad , negdje ćemo nešto pojesti i onda se vraćamo u sobu i jebemo se dok ne klonemo od umora. Na sve je pristala nježno me ljubila i maznim glasom rekla – kako god ti želiš lipi moj i šta god želiš, koliko god želiš. meni je lipo i želim da i ti uživaš.

Nakon sastanka sam naišao po nju . Bila je dotjerana, mirisala je na kupku i nježan parfem a osmjeh sa prelijepim bijelim zubima ju je činio poželjnom. Šetnja je bila relativno brza jer je počelo kišiti. Večerali smo u prvom restoranu i sve vrijeme se pohotno gledali. Nakon večere smo popili po jedno piće, Ja gemišt , ona tonik i prešutno krenuli u hotel prije ponovnog proloma oblaka. Tu noć ću pamtit vječno. Jedino je oralno bila neka sredina a sve drugo je vrhunski radila. Uska u struku, široka u bokovima, glatka, bez dlaka po tijelu a prsa mekana tako da se moglo čak i sisice ljubiti i masirati. Primala ga je u svim pozama a najdraža, misionarska joj je sve vrijeme držala osmjeh na licu. Ljubila se lijepo, nježno ali je zato guzicu nabijala žestoko na kurac koji me je tu noć iznenadio jer smo imali dva puta seks, nešto spavanja pa ujutro opet maratonski, dugačak seks prije zajedničkog tuširanja.. Sastanci su se odužili na gotovo cijeli dan. Ona je to vrijeme iskoristila u upoznavanje grada i obilazak nekoliko butika, nekoliko kafića i restoran u kojem je odličan „slavonski čobanac“. Izmoreni od sinoćnjeg seksa smo planirali još jedan večernji i jedan „zornjak“. Nakon tuša mlakom vodom i pogledom na njeno tijelo u uskim tajicama, majici ispod koje se ocrtavao grudnjak i struka za deset i drugo večer je bilo dva puta jebanje. Drugi puta toliko dugo da sam jedva čekao da svršim. Dinka je sve vrijeme bila aktivna i davala se maksimalno. Kad bi bila gore i jahala to je odlično radila jer joj ni jednom nije ispao kurac iz guze a i pogled na nju kako se izvija i kako se nabija na kurac je bio lijep. Zaspali smo i spavali ujutro do deset sati kad nas je probudio recepcionar sa obavjesti da bi trebali izaći iz sobe do 11 sati. Ništa od zornjaka, rekao sam malo razočaran a ona je na to dodala – nadoknadit ću ti to jer si stvarno zaslužio, Dva dana san jebana nevjerojatno i mislim da bi se mogli susresti još neki put. Nakon strasnog poljupca do auta sam došao podignutog kurca, Znala je to jer ga je osjetila dok smo se žvalili u sobi. Kad smo krenuli samo se vragolasto smješila i rekla
– izdrži do doma ljubavi pa ću e olakšati za onaj propust od jutros. Ako mi je to dugo njoj nije problem pušiti mi u autu ako mi je erekcija bez svršavanja problem. Naravno da sam izdržao do kuće i doveo je sebi doma da se dobro izjebemo još jednom, dva puta, tri možda. To možde se i dogodilo jer sam ju sutra ujutro jebao baš dugo.
Sve vrijeme dok sam ju jebao kurac joj se nije nikako dizao. Bila je po tom pitanju 100% pasivna ali sveukupno gledajući bila je u primanju kurca jako. jako aktivna. Susrećemo se povremeno. Sve je to sex bez obaveza, Tako odgovara obadvojima. Bilo je kasnije nekoliko zanimljivih događaja sa njom koje možda i opišem.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 6 Prosek: 4.7]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.