seksi crveni bikini

Gola Nataša na plaži

Upoznavanje Srbija

Sreo sam svog rođaka Zorana u marketu, pored hotela u kojem smo odsedali skoro svake godine, dok smo bili na moru. Bio je to naš treći dan odmora i mogu reći da sam se prijatno iznenadio videvši ga. Neću pominjati imena naselja, niti prava imena osoba u ovoj ispovesti, pošto se radi o istinitom dogadjaju. Zoran mi je rekao da je tu sa porodicom i da su stigli juče u večernjim satima. Bili su u nekom privatnom smeštaju, blizu našeg hotela, tako da sam predložio zajednički odlazak na plažu. Zoran mi je objašnjavao kako je zamalo zalutao pri dolasku i nije obratio pažnju na korpulentog, prosedog tipa koji je upravo ulazio u market. Naletevši na njega moj rođak se izvinuo, ali mu je tip oštro uzvratio:
„Pazi đe ideš.“
Zoran se okrenuo ka meni kada je ovaj nestao među policama i upitao:
„Koji je ovome?“
„To je Tode.“ – objasnio sam. Znao sam ga jer smo redovno letovali tamo.
„Čudan lik i osobenjak. Koliko znam radio je na brodovima i sada živi u nekom napuštenom dečijem odmaralištu nedaleko odavde. Brine se o zgradi i nešto mu plaćaju za to. Ima tamo mala plaža. Lepa je i čista. Malo turista zna za to. Možemo otići sutra ako hoćete.“
„Zar neće taj Tode praviti probleme?“
„Neće, ne brini. Pa nije to njegovo vlasništvo. Kupanje na toj plaži je dozvoljeno za sve. Ima čak i tuševa tamo i svi rade.“
Zoranu se svidela ideja i rekao je da će sa Natašom, svojom suprugom, pričati o tome. Dogovorili smo da se nađemo pred hotelom i odemo zajedno na plažu, nedaleko od mesta na kojem smo tada stajali.
Njegova supruga Nataša je bila moja školska drugarica i moja generacija. Bila je nesumnjivo jedna od najboljih riba u školi. Nikome nije bilo jasno kako se takva riba udala za tunjavog, dežmekastog tipa kao što je Zoran. Krupne, braon oči i gusta, kovrdžava kosa koja joj je padala na ramena, činili su od nje miss wet dreams, za svakog od nas. Imala je lepe, duge noge, čvrštu oblu guzu i fantastične grudi. Zbog svoje visine i krupne građe, igrala je košarku za školski tim i nije bilo šansi da bilo ko od nas propusti tekmu kada je ona igrala. Gledati njene velike sise, koje prete da svakoga trenutka iskoče iz sportske opreme koju je nosila, bio je praznik za tinejdžerske oči. Međutim, uvek je držala do sebe. Nikada niko nije čuo da se tuca okolo i slične stvari. Imala je stalnog dečka pre nego što se udala za mog tunjavog rođaka i to je bilo sve. Pitao sam se koliko je ostalo od toga i nisam mogao da dočekam da je ponovo sretnem.

Tog prepodneva na plaži imao sam šta i da vidim. Nataša nije izgubila ništa od svoje lepote. Videlo se po njenom zategnutom telu da redovno vežba. Stomak joj je bio gotovo ravan i ne znam šta bih dao samo da mi padne šaka. Primetio sam da su joj grudi još uvek impozantne, što me je čudilo jer je imala dvoje dece. Moja supruga mi je rekla kasnije da sigurno nije dojila, čim su joj grudi u tako dobrom stanju. Napomenula je to verovatno zato što je videla kuda luta moj pogled. Nataša je bila opsednuta sunčanjem. Njen crveni bikini je bio najminimalniji moguć. Korpe gornjeg dela su jedva obuzdavale njene sise, dok je donji deo bio samo trougao koji je prekrivao njen procep. Ostatak njenog donjeg dela gotovo da ste mogli koristiti kao konac za zube. Oko gležnja desne noge nosila je tanku, zlatnu grivnu i jednu nešto širu oko struka. Najstrašniji momenat za mene je bio kada je izašla iz vode. Njen bikini je bio izrađen od onog materijala kroz koji se gotovo providi kada je mokar. Njene krupne, braon bradavice su mi bukvalno mutile svest. Kroz mali, crveni trougao mogao sam da nazrem tanku, usku traku crnih dlačica. Bila je toliko jebozovna da sam se trudio da je ne gledam, plašeći se da će mi se dići tamo pred ženom i decom.

Sledećeg dana zaputili smo se svi ka plaži napuštenog dečijeg odmarališta. Prolazili smo uskom stazom kroz šumarak, kada smo kod jednog drveta videli Todeta kako piša, nedaleko od nas, bez ikakve namere da se skloni od naših pogleda. Njegova batina se jasno videla i pa su Nataša i moja supruga Mirjana, govorile deci da gledaju na drugu stranu. Tode nas je posmatrao sa blagim prezirom, pakujući svoju veliku, debelu kurčinu u bermude. Ono što meni nije promaklo je da Nataša nije skidala pogled sa njega, sve dok njegov palamar nije nestao iz vidokruga. Nastavili smo ka plaži ne komentarišući mnogo to što smo upravo videli.
Plaža nije bila velika ali je bila lepa, sa mnogo hladovine, u malom zalivu okruženim visokim stenama, koje su na vrhovima bile pokrivene niskim rastinjem i retkim drvećem. Proveli smo tamo dobar deo dana i za svo to vreme niko se nije pojavio. Klincima se nije svidelo jer je bilo isuviše izolovano za njih. Nataši se takvo mesto činilo idealnim za sunčanje i čuo sam je kako tiho govori Mirjani da će doći ponovo i sunčati se gola po par sati dnevno. Ne moram reći da sam istog trenutka odlučio da se prikradem i vidim je napokon bez odeće. Pogledom sam ispitivao stene oko plaže, pokušavajući da provalim sa koje se pruža dobar pogled na plažu, a da pri tome ne budem viđen. Kasnije sam, pod izgovrom šetnje otišao gore i našao odlično mesto za ostvarenje mojih namera.

Sledećeg dana Nataša nam se priključila na plaži oko devet sati pre podneva. Pričala je sa Mirjanom i mada sam se pravio da ne slušam, čuo sam kako joj prenosi utiske i predlaže joj da odu tamo zajedno, kako već sutra. Mirjana je odbila rekavši da nije neki ljubitelj sunčanja i da mora da pazi na klince. Ja sam u međuvremenu smišljao šta da slažem, kako bih otišao do te plaže sam i neprimećen.

seksi crveni bikiniSutradan, pod izgovorom da sam negde zagubio ključeve i da idem da ih potražim, otišao sam se sa plaže i krenuo za Natašom. Tog jutra je na sebi imala letnju haljinu i potpuno sam bio siguran, ništa ispod nje. Bila je to jedna od onih koje se zakopčavaju spreda, sa mnoštvom dugmića, od vrha grudi do dole. Njene bradavice su se jasno ocrtavale ispod tkanine. Na nogama je imala neke ravne sandale i mogu sa sigurnošću reći da je nikada nisam video u jebozovnijem izdanju. Pola sata kasnije bio sam na svom položaju na vrhu stene. Sedeo sam zaklonjen žbunjem, zatekavši je kako pliva nedaleko od obale.

Bila je gola i sa nestrpljenjem sam čekao da izađe iz vode. Njene stvari su bile na malom, betonskom doku za čamce. Od mog skrovišta do tog mesta delilo me je desetak metara. Doplivala je do malih, metalnih merdevina i izašla iz mora. Njeno preplanulo telo je bilo bez greške. Sise su joj bile malo spuštene, ali za ženu na početku četerdesetih u izuzetnom stanju. Velike braon bradavice bile su uokvirene širokim areolima. Legla je na peškir i raširila noge, međunožjem okrenutom ka moru, pružajući mi jasan pogled na izdepiliran pičić, sa tankom trakom kratkih, crnih dlačica iznad procepa. Tamne naočare su joj štitle oči od sve jačeg sunca. Uzeo sam telefon iz džepa i napravio nekoliko fotografija, zumirajući je koliko god sam mogao. Iz moje foto seanse prenuo me je zvuk iz pravca tuševa. Okrenuo sam se i ugledao Todeta kako se skida majicu i bermude sa sebe, spremajući se za tuširanje. Pustio je vodu i počeo da sapunja svoje maljavo telo. Bio je dlakav poput majmuna, sa dugom, prosedom bradom i neurednom kosom. Iz svih tih dlaka, između nogu visila mu je velika, debela batina, koja nije gubila na veličini i pored hladne vode kojom se tuširao. Nataša je postala svesna njegovog prisustva nekoliko sekundi posle mene. Iz torbe za plažu je izvadila haljinu i obukla je u sedećem položaju, okenuta leđima ka Todetu. Tode spirao sa sebe sapunicu i posmatrao je kako se žurno oblači smeškajući se. Nataša je užurbano zakopčavala haljinu, tada već u stojećem položaju. Na moje veliko razčaranje više ništa nije moglo da se vidi. Tode je zatvorio vodu i krenuo ka njoj, potpuno go, blokirajući joj izlaz sa doka za čamce. Nataša je obula sandale i užurbano pakovala svoje stvari.
„Što je bilo snajka. Đe si pošla? Ja baš stigo leđa da ti namažem“ – rekao je smeškajući se i prilazeći joj.
„Molim te ostavi me na miru i skloni se da prođem.“ – rekla je.
„Nemoj se ljutiti snajka. Nikakvo zlo ti ne želim. Nego se nešto mislim, sami smo ovde. Ja go, ti gola, mogli bi se zabavit malo.“
„Zabavljaj se sam sa sobom.“
Tode je obuhvatio šakom svoja velika jaja i zamlatarao kurčinom, tada već na rukohvat blizu nje.
„Hoćeš li ti sama da skineš to sa sebe ili ja da te skidam?“ – rekao joj je to tonom koji ne prihvata nikakvu raspravu o tome.
„Skloni se, vrištaću.“
„Pa što čekaš. Niko te ne može čuti sve da grlo podereš. A volim te što vrište. Nego ajde snajka ti na kolena, pa se primi posla. Nemoj da ti cepam to malo ’aljina što imaš na sebi.“
Nataša je prestala da se prepire i gledala ga netremice. Nije ništa govorila i očigledno se lomila šta da uradi sledeće. Bio sam prilično iznenanđen što je tako brzo popustila. To se nikako nije uklapalo u moju sliku koju sam imao u njoj. Tode ponovo zamlatara kurčinom i reče:
„Gledaj dole. Tu je ono što imam za tebe. Gledaćeš me u oči posle.“
Nataša je spustila pogled i Tode je uhvati za zglob desne ruke spuštajući joj ruku na svoju kurčinu. Obuhvatila ga je prstima i počela da ga drka polako. Tode je privuče sebi i uvali joj jezičinu u usta. Velikom šakom je gnječio njenu desnu sisu preko haljine, dok mu je Nataša odgovarala nešto bržim pokretima ruke koja je držala njegov kurac. Todetova batina je poskočila i dostigla punu snagu u svega nekoliko sekundi. Procenjivao sam sa te razdaljine da je sigurno dostizao oko dvadeset centimetara. Moj telefon je ponovo radio, ali ovoga puta video zapis. Nataša mu je drkala tu veliku, debelu, gotovo crnu kurčinu, otkrivajući nabrekli, crveni glavić. Tode je spustio ruke na njena ramena i potiskivao je na dole, hrabreći je rečima:
„Ajde klekni snajka i stavi ga u usta. Dosta su ti velika. Taman moja mera. Ajde.“
Nataša se polako spustila na kolena i obuhvatila mu glavić usnama. Počela je polako da mu ga sisa, trpajući ga sve dublje u usta. Izvukla bi ga potom napolje i oblizivala mu glavić, lizala ga od vrha do korena i ponovo ga vraćala u usta. Obrađivala mu je kurac sa takvom veštinom i strašću da sam već tada bio spreman da ga izdrkam tamo u žbunju. Spustila se potom do njegovih velikih, dlakavih jaja. Halapljivo ih lizala i sisala. Odvojila se nakon nekoliko sekundi da bi izvadila njegovu dlaku iz svojih usta. Tode je bio nestrpljiv da nastavi gde je stala i požurivao je.
„Ajde snajka više i skidaj se dok ga sisaš. Nemam ja ceo dan ođe.“
Nataša ga je vratila u usta i počela da otkopčava haljinu. Tode ju je uhvatio za kosu temenu i počeo da je nabija na svoju kurčinu. Svaki sledeći put je činio to grublje i silovitije, pokušavajući da joj ga smesti što dublje. Nataša je grcala i trzala se svaki put kada joj je taj veliki glavić prošao kroz krajnike. Pljuvačka joj se obilno slivala niz bradu i kapala joj na otkrivene grudi. Odvojila se nekako od njega i zadihano rekla:
„Polako… Ja volim kad je grublje… Malo… Ali jako ti je… Velik…“
„Voliš grublje, veliš. To ćeš i dobiti. Lezi i širi noge.“
Nataša je brzo raskopčala preostalu dugmad na haljini, ne skidajući je sa ramena i legla na peškir. Raširila je noge i Tode se spusti do njenog međunožja. Provukao je ruke ispod njenih nogu i dohvatio njene sise. Stisnuo ih je i počeo je da joj liže pičku. Nataša je strasno zajecala i podigla noge visoko, otvarajući mu se potpuno. Tode ju je znalački lizao i Nataša se uvijala pod njim. Stenjala je glasno i zavrištala svaki put kada bi je pljesnuo prstima po bradvicama.
Tode pojačavao pljeskanje po njenim sisama i zabijao jezik duboko u njen procep. Nataša se izvila u leđima i počela da svršava tresući se celim telom. Trzala je visoko podignutim nogama i glasno vikala, potpuno izbezumljena orgazmom. Tode se pridigao i objašio je, smeštajući kurčinu između njenih sisa.
Nataša je dohvatila rukom ulje za sunčanje i brzo namazala svoje grudi i Todetovu kurčinu. Počeo je da je jebe između sisa. Nataša ih je pridržavala sa strane rukama, stiskajući njegov palamar. Tode nije dugo izdržao. Oslobodio je kučinu iz zagljaja njenih grudi, smestio joj ga u usta i počeo da svršava, držeći joj glavu čvrsto pribijenu na svoju nabreklu batinu. Urlao je kao ludak i punio je svojim semenom, nabijajući se u njena usta krakim trzajima kukova. Stresao se još par puta i izvadio ga legavši pored nje zadihan. Nataša je sela i dolazila do daha.
„Kad si ti zadnji put? Nisam progutala ovoliko od kada znam za sebe.“
„Ne baljezgaj snajka, već se hvataj alata. Ajde što čekaš? Hoću da te jebem kako treba i dolikuje. Ovo je bilo samo zagrevanje.“
Nataša se sagnula između njegovih nogu i počela da mu liže jaja. Drkala mu je kurac i u jednom trenutku mu rekla:
„Digni noge malo.“
Tode je podigao noge i ona spusti usne do njegovog anusa. Poljubila ga je i počela da ga obrađuje jezikom. Drkala mu ga je i dalje, gurajući jezik sve dublje u njegovo dlakavo dupe. Činilo se da Tode doživljava prvo iskustvo lizanja anusa, ali se veoma brzo snašao. Zgrabio ju je za kosu obema rukama i privukao joj lice na svoj čmar. Nataša ga je učinila spremnim nekoliko minuta kasnije, jezikom duboko zarivenim u njegovo dupe. Tode joj je pustio glavu i ona se odvoji od njega. Brzo ga je opkoračila i natempirala mu kurac na ulaz u njenu pičku i polako počela da se spušta. Primila ga je celom dužinom i nagnula se napred strasno jecajući.
„O kako je velik… Oh… Nikada ovako velikog nisam… Oh…“
Skinula je haljinu i odbacila je od sebe. Tode je ščepao za sise grubim pokretom i čvrsto ih stisnuo. Nataša je vrisnula i počela da se nabija na taj palamar sve brže i silovitije. Divlje je kružila kukovima i nabijala se svom silinom, ispuštajući sve glasnije krike. Bila je prava kurcolomka. Tode ju je pljeskao po guzovima i sisama, što je u kombinaciji sa Natašinom vriskom činilo da se jedva uzdržim od drkanja. Nataša je spustila svoje znojavo telo na njegove dlakave grudi i počela da svršava tresući se celim telom uz prigušene krike. Skinula se sa njega i počela da mu sisa kurac, oblizujući sa njega svoje sokove.
„Jebeš li se u dupe snajka?“
„Da ali ne mogu sa tobom. Jako ti je velik. Pocepaćeš me. Uostalom, nisam uradila klistir pa neće biti lepo. Spremiću se sutra pa možemo da probamo.“
Tode se nevoljno složio. Sisala mi ga je još par minuta, kada ju je povalio na leđa, postavio joj noge na svoja ramena i počeo silovito da je jebe. Izgledalo je kao da je potpuno poludeo. Da li zbog toga što nije htela da mu da dupe ili nečeg drugog, tek prisustvovao sam najgrubljoj jebačini koju sam video. Držao joj je sise takvom silinom kao da namerava da ih svakog trenutka otkine i zabijao se u nju poput divljaka. Skinuo joj je noge sa svojih ramena, legao je preko nje i uhvatio je obema rukama za kosu, nabijajući se u nju kratkim, žustim trzajima. Pljunuo joj je u usta i nastavio da je jebe poput mašine, derući kolena po vrelom betonu. Vratio je svoje noge na peškir, obuhvatio polakticom Natašinu desnu nogu ispod kolena i raširio je maksimalno. Prodirao je silovito u nju celom dužinom svog buzdovana. Nataša je vrištala i ponovo svršavala, tražeći od njega da je jebe još žešće. Tode se osovio na svoja kolena, uhvatio je za gležnjeve, podigao joj noge i tucao je tako još nekoliko minuta. Svršio je puneći je svojim smenom uz glasne uzdahe. Ležao je preko nje nekoliko sekundi i ustao dok mu je sa polu uzdignute kurčine kapala sperma, pomešana sa njenim sokovima. Nataša je sela i privhatila mu kurac usnama. Sisala je iz njega poslednje kapi i oblizivala ga poput sladoleda. Tode je dahtao gledajući je, dok mu je kurčina bivala sve mekša. Rekao je nešto Nataši ali nisam čuo šta. Nataša mu je obuhvatila kurac rukom, i rekla:
„Od kada sam te videla onda u šumi maštam o tome.“
Tode je na trenutak izgledao pomalo iznenađen, ali se potom nasmešio. Nataša je sklonila peškir ispod sebe i čučnula pred Todetom otvorenih usta. Tode je uhvatio za kosu na potiljku, povukao joj glavu unazad i pustio zlatni mlaz u njena usta. Zalio joj je lice i sise dok je Nataša progutala ono što je završilo u njenim ustima. Otresao ga je i rekao:
„Viđo sam kurve svuda po svetu ali ti si premašila mnoge. Sutra se spremi u dupe da te jebem. Odoh sad. Imam posla neka.“
Pozdravili su se. Nataša se bacila u more i počela da pliva. Tode se ponovo istuširao, obukao se i nestao. Nisam ni u ludilu mogao pomisliti da je Nataša toliko perverzna. Otišao sam i ja, tiho da me niko ne čuje. U ruci sam čvrsto stiskao telefon. Snimak u njemu će mi pomoći u ostvarivanju nekih davnih snova.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 6 Prosek: 5]

1 komentar na “Gola Nataša na plaži

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.