matorka puski kurac

Ženina prijateljica

Upoznavanje Srbija

Ivana je bila najbolja frendica moje žene. Znale su se odmalena, a Ivana joj je bila i vjenčana kuma. Ivana je bila i komad od žene, bujnih sisa, okrugle guze i dugih nogu. Samo.. . još uvijek nije bila udana. A sve zbog jednog ružnog ožiljka na licu kojeg je zadobila u prometnoj sa 18 godina. Tadašnji dečko koji je vozio, kojem uzgred, nije bilo ništa, napustio ju je odmah kako je izašla iz bolnice. Bio je, a koliko znam i sad je krelac.

Uglavnom, tadašnja medicina nije dovoljno dobro prikrila ožiljak, a sad je trebalo skupiti novac za operaciju. Ona sa svojom plaćom nije to mogla, a kredit i bolovanje si nije mogla priuštiti. Iskreno, meni nije taj ožiljak nije smetao, valjda zato što sam ju gledao skoro svaki dan. A to što sam ju pojebao desilo se slučajno, ali nikad nisam požalio.

Jedan dan sam došao kući sa posla, klinci su bili u školi, te sam krenuo pod tuš kad sam čuo da teče voda. Pomislio sam da je Jelena, moja žena, došla ranije sa posla iz bolnice, pa sam odlučio iskoristiti priliku za seks, jer toga je bilo rijetko sa klincima kod kuće. Pogotovo sa mlađom koja je često završila kod nas u krevetu.
Dignuta kurca koji sam lagano nadrkavao ušao sam u zapaženu kupaonicu i ušao pod tuš. Da ne bi bilo neke zabune, ali Ivana i Jelena su slične građe, jedino što Jelena ima malo kraću kosu, ali to trenutno nisam mogao ustanoviti.
Ušavši dignutog kurca obuhvatio sam ju s leđa za sise i ona se kao oparena okrenula i skoro vrisnula. I ja sam malo stao, te se počeo ispričavati, ali ovaj moj se ukrutio još jače i sad ju je lupkao po trbuhu. I ona se pribrala, pa pogledala moj napeti kurac, pa ga nježno primila:

– Kad smo već ovdje.. .
– Ovaj.. Ivana, ja.. -nešto sam zamucao, a ona je nastavila.
– Ja Jeleni neću reći.. . -pogledala me i nastavila- a sigurno nećeš ni ti.

Šutio sam i samo kimnuo, a ona se nasmiješila i počela ga lagano drkati, pa se malo čućnula i počela ga ljubiti i onda ga gutati. Pušila mi je dobre dvije minute, a onda se uspravila i okrenula mi guzu naslonivši se na zid tuš kabine. Prošao sam rukom između nogu i preko pičke, a ona je samo zadrhtala, a meni je sijevnulo kroz glavu da ona nije imala nikoga već jako dugo. Malo sam se spustio u koljenima i prošao kurcem cijelom dužinom njene pičke, pa ga onda lagano namjestio na ulaz u nju i gurnuo ga u nju. Zajecala je tiho, a ja sam nakon dva trzaja ušao cijeli u nju. Primio sam ju za velike sise i počeo ju polako jebati. Mijesio sam ih što je kod nje izazivalo glasno stenjanje, a nisam bio siguran kad se počela tresti da li je već svršila ili ne, jer je iz nje curilo već odavno. Nakon par minuta laganice, primio sam ju za bokove i počeo ga divljački zabijati u nju. Stenjala je sve glasnije i tražila neko uporište za ruke na pločicama zida tuš kabine, ali nije uspijevala, pa sam ju samo ja držao na kurcu i za bokove. Ubrzo sam osjetio da mi se bliži vrhunac i brzo sam ga izvadio, dok se ona drhtavim nogu spustila i uzela ga u usta, pa sam ga malo zabijao u njih i onda joj ga zabio do grla i svršio u nju. Gubila je zrak, pa sam ju pustio i dok je dolazila do daha niz bradu joj se cijedila slina i moja sperma.

matorka puski kuracKurac mi se polako spustio dok ga je voda iz tuša ispirala, a ona me pogledala i rekla:

– Mogao si mi svršiti i u pičku..
– Nisam znao.. -slegnuo sam ramenima pa ju upitao- A šta ti radiš tu?
– Kod mene u kvartu nema vode, pa sam zamolila Jelenu da se otuširam. Nešto rade već drugi dan i koma je biti prljav.
– Aha, baš super.. -rekao sam i namignuo joj, a ona je primila moj opušteni kurac i počela ga lagano drkati.
– Mogli bi još jednom, nisam već jako dugo.. .

Samo sam kimnuo i ona se klekla i počela ga opet pušiti. Fino ga je pušila i opet mi je bio dignut, a ona me povela van tuša, te je stavila ručnike na veš mašinu i sjela na nju. Raširila je noge i sad sam vidio kakvu divnu pičku ima. Fino izbrijanu i mirisnu. Nisam odolio i počeo sam ju lizati i grickati klitoris koji je bio malo poveći. Ubrzo je opet stenjala i dahtala, pa sam se uspravio, primio je za noge i kurac utjerao u mokru pičku. Odmah sam joj ga počeo zabijati bez milosti. Trebalo joj je tako nešto, očito. Naslonio sam noge na prsa i ramena i zabijao ga do jaja. Lupala su moja jaja po njenoj guzi, a pička je curila i curila. Kao da jebem čašu vode. Ubrzo smo promijenili pozu i sad se nagnula na mašinu dok sam joj ga ja s guza zabijao u pičku. Sad sam imao priliku da vidim i njen šupak, pa sam joj odlučio ugurati palac u njega. Naslinio sam ga i polako joj ga ugurao. Malo je zastenjala, ali je uskoro cijeli bio u njoj. Samo je stisla pičku i stresla se te uz jecaj svršila, a ja ga još par puta zabio i osjetio novi nalet iz jaja, te joj ga zabio do jaja i počeo se prazniti u nju. Stajali smo tako kratko, pa se razdvojili, a ona je otišla pod tuš da se ispere, dok sam ja kurac oprao u lavabou.

Obukli smo se i sjeli u kuhinju popiti kavu. Bili smo pri kraju kave kad je stigla Jelena, pa nam se pridružila. Njih dvije su nastavile priču, a ja sam otišao u dnevni pogled telku.

Jeleni nismo ništa rekli, a ja Ivanu od tada pojebem barem jednom tjedno. Najčešće kod nje, a ponekad i kod nas doma, kad nema nikoga. To mi je poseban gušt. Ustanovio sam da je Ivana prava zvijer u seksu i stvarno mi je žao što je još sama.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 3 Prosek: 5]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.