jebe trudnu komšinicu

Trudnica sa Potrebama

Upoznavanje Srbija

Iskrerno, nikad nisam jebao trudnicu, ali nedavno sam otkrio da je to fantastično. Naime, moja susjeda iz zgrade, Morana, buduća mlada mama je sad već u sedmom mjesecu trudnoće, a njen suprug Goran je vani, jer čovjek mora zaraditi da prehrani obitelj. Tempirao si je boravak tamo da dođe na godišnji nekako tjedan dana prije nego bi trebala roditi.

A Morana.. hmmm.. Morana je bila čudna sorta. Plavuša zelenih očiju kojoj se smiješak nikad nije skidao sa lica, a ponekad mi se činilo da je i namiguša, da ne kažem kurvica koja bi samo pogledala muškarca i gaćice bi joj bile mokre. Da je to istina otkrio sam sam sasvim slučajno. sexy komšinica trudnica

Kako sam bio na godišnjem, a bilo je jebeno sparno, zamračio sam potpuno stan i uključio klimu. Na obližnje jezero mi se nije dalo ići, a s obzirom da su u toku bile Olimpijske igre upalio sam TV, naoružao se hladnom pivom i upravo gledao vaterpolo utakmicu u kojoj su naši prašili Amere kad se začulo zvono na vratima.

Pitao sam se koji kurac sada netko hoće, a kako je bilo prijepodne, pretpostavio sam da bi mogao biti poštar, ali nisam očekivao nikakvu pošiljku.. . Otvorio sam vrata i ugledao Moranu, sa onim velikim trbuhom (kružile su glasine da nosi blizance ili čak trojke), znojnom majicom kroz koju su se nazirale njene velike bradavice i nekim kratkim šorcem kao vručim hlačicama.

– O fala Bogu da ste doma sused.. -rekla je nekako očajno, a na moj upitni pogled samo je nastavila- Klima mi je riknula, a znam da se vi kužite u struju (valjda zato kaj delam u Končaru? ! ? ), pa ak mi možete pogledat?
– Ajde.. -rekao sam i krenuo za njom na drugi kraj hodnika i gledao sam onon njeno dupence u onom svilenkastom šorcu, pa sam zamislio kako bi joj ga bilo metnuti, a ona je baš hodala onak kurvanjski i napaljujuće.

Pogledao sam klimu i vidio da se otpojila jedna žičica i napravila kretki spoj. Otišao sam do stana, donio kliješta i odvijač, pa spojio žicu natrag i promjenio riknuti osigurač, te je proradila. Sva sretna zagrlila me i poljubila u obraz, a ona mokra majica se još više priljubila uz njene sise i skoro je izgledalo kao da ju ni nema. Na glas sam to i rekao, a ona se pogledala i samo rekla:

– Isuse.. . -i na moje iznenađenje skinula majicu, pa sam ugledao dvije lijepe velike sise i onaj njen zaobljeni trbuh, a ona se kliberila i odložila majicu na naslon stolice u kuhinji, pa uzela neki ručnik i pružila mi ga- Daj mi obriši leđa..

Brisao sam joj leđa iako mi je kurac napinjao bermude, a ona se samo okrenula i zadigla ruke kako bi joj obrisao znoj ispod pazuha i sisa gledajući me direktno u oči. Polako sam prelazio preko njenih izuzetno čvrstih sisa, a bradavice su postale još tvrđe, pa se ugrizla za donju usnicu i samo tiho upitala:

– Jel ti se sviđaju moje sise? -a ja sam kao telac samo kimnuo dok me kurac bolio u gaćama kako se napeo- Onda ih popipaj rukom a ne preko ručnika -rekla je i uzela mi ručnik iz ruke, pa primakla moju ruku na svoju sisu.

Bila je topla i nekako hladna istovremeno, a čvrsta i jako podatna. Počeo sam ju stiskati, a onda i milovati, pa na drugu, pa sa obje ruke, da bi onda osjetio njene ruke na svojem kurcu i kako se zadovoljno nasmiješila kad je shvatila da je već tvrd i poveći.

Nisam joj ostao dužan i polako sam prešao rukom preko njenog trbuha, a taj dio mi je bio jako čudan, pa došao do njenih hlačica i gurnuo ruke među njene noge napipavši mokre gaćice i hlačice, te sam samo podigao iznenađeno obrve, a ona se ispružila na prste i uvalila mi jezik u usta.

komšinica mu ga sisaMalo smo se žvalili, a onda me povela do trosjeda i spustila mi bermude i gaće niz noge, pa mi počela lagano drkati kurac, da bi se onda sjela na trosjed i počela mi ga pušiti. Uuuu kako je dobra bila u tome, prava profesionalka. Nije joj trebalo dugo da me dovede do vrhunca i da joj napunim usta svojom spermom. Gutala je i mljackala isplazivši jezik kako bi mi pokazala spermu, a onda progutala, pa mi ponovo pokazala jezik kao dokaz.

Moj kurac se nakon toga nije spustio već je i dalje stajao kao jarbol na jedrilici, a ona se polako ustala i skinula si je onaj šorc i tangice, neke čipkaste crvene, kurvanjske, pa sam ugledao obrijanu picu koja se sjajila od sokova. Posjeo sam ju na trosjed i natjerao ju da se izvali na leđa, a ja sam joj raširio noge i navalio sa lizanjem njene pice. Stenjala je poprilično glasno, ali su joj sokovi bili slatki, pa sam ju sa guštom lizao, a podivljala je kad sam joj počeo cuclati i grickati klit.

Par minuta je trebalo da ju dovedem do vrhunca koji je naglasila glasnim vriskom i obilnim zalijevanjem mene i trosjeda, pa sam se uplašio da joj nije slučajno pukao vodenjak. Disala je duboko i hvatala dah, a onda me pogledala i rekla:

– Ovo je bilo super, ali idemo do sobe, tamo je mnogo udobnije za nastavak.. -rečeno učinjeno i uskoro smo bili na njenom širokom krevetu sa kojeg samo skinuli pokrivač i ostali na frotirastim plahtama koje su sada dobre za upijanje znoja.

Okrenula se na bok meni leđima i ja sam joj polako ugurao kurac u picu, pazeći.. . ne znam ni ja na šta, pa sam ju uhvatio za sise i počeo ju jebati. Stenjala je i jaukala kad bih joj ga malo jače zabio, a i inače mi ja jako širok i debeo, pogotovo glavić, pa ga je lijepo osjećala.

Jebali smo se dobrih dvadesetak minuta, a ona je već dva puta svršila prije nego sam joj ja napunio picu svojom spermom jer mi je rekla da joj to napravim. Nakon toga smo se malo ljubili i mazili na krevetu, a onda sam otišaou svoj stan jer joj je trebala doći mama pomoći nešto po stanu.

Rekla je da će navratiti navečer. I došla je, a onda sam ju jebao u šupak i propisno joj ga raširio, a kako je bila umorna ostala je preko noći kod mene, pa smo se nastavili jebati i ujutro. Morana je bila nezasitna i gladna kurca doslovno, jer me ujutro probudila sa fenomenalnim pušenjem, pa sam joj opet svršio u usta. jebe trudnu komšinicu

Od tada smo se jebali svaku večer kad bih ja došao sa posla sve dok joj se muž nije vratio. Rodila je par dana kasnije, curicu, a čim se oporavila i muž joj otišao natrag u Njemačku nazvala me i rekla da jedva čeka moj kurac. Jebao sam ju punu godinu dana dok joj muž nije našao posao u Njemačkoj pa je otišla, ali uz obečanje da će kad bude dolazila kod mame navratiti do mene i pojebati me, ali doslovce.

Prošla je već godina i pol, pa se više ni ne nadam, a sad imam i ja curu, Nives, plavušu kao i Morana, pa ju jebem u sve rupice što ova obožava.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 2 Prosek: 5]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.