Test

Upoznavanje Srbija

Bili smo u braku vec pet godine, zenu sam obozavao.Obadvoje radimo, ono vremena i energije poslije posla sto ostane posvetimo se blizankama koje smo dobili prije tri godine. Zena je dobila novi projekat da uradi, sto je znacilo manje vremena za privatni zivot nakon posla. Prolazili su sedmice ona se je vracala sa posla umorna, svaki put kad bi joj prisao navecer nakon sto stavimo cerke u krevet na spavanje „izvini dragi umorna sam“.Sa zenom sam imao iskreni pored svega otvoren odnos u smislu znala je da me lozi dominacija sa njezine strane. Nakon dva mjeseca rekla mi je da mora na poslovni put u Njemacku da realizira projekat.

Odveo sam je na airport , pomogao sam joj nositi kofer do pasoske kontrole i tu smo se pozdravili.Prije nego sto sam krenuo, pogledala me je u oci a onda usmjerila pogled prema dole „budi dobar dok se ne vratim“.
Znala je moj seksualni zivot prije braka da sam bio promiskuitetan, ali isto tako je znala da je obozavam.

Vratio sam se na posao, poslije sam otisao po cerke u vrtic.
U srijedu sam izasao ranije sa posla jer sam se htio opustiti, moja mama ce otici po blizanke tako da sam se mogao posvetiti sebi. Napunio sam kadu toplom vodom, uzeo sam vino da popijem kad neko zvoni na vrata. Mislio sam da je preporecena posta. Otvorih vrata ugledah Lejlu, mladu staziskinju u firmi gdje mi radi zena. Malo sam zatecen sto je ona primjetila. Izvini na smetnji , pukla mi je guma da li mi mozes pomoci da je promjenim.

Otisli smo do auta koji je bio udaljen neki pet minuta hoda. Promjenio sam gumu sto i nije neki bio problem. Hajmo da te castim picem. Ne zaista nema potrebe. Inzistiram!
Otisli smo u bar, sjeli za stol narucili pice. Poceli smo pricati od raznim temama, kako je kcerka jedinica, kako je dosla da studira ovde i nasla staz u ovoj firmi jer im je trebao neko sa znanjem njemackog jezika. Tako smo pricali dok se nismo dotakli tema veze,ljubavi. Dok smo pricali primjetio sam da se je suptilno nagnula prema meni dovoljno da mogu viditi izmedu dekoltea njezine grudi. Koje su bile podignute tacno onako kako ja volim. Po zavrsetku pica ustali smo; U tom trenutku kako sam izasao u trenerci ispod koje sam nosi boxerice se je potpuno ocrtavao podignuti kurac. Nasmijala se, sad razumijem zasto tvoja zena ne gleda druge muskarce. Izasli smo iz bara , htio sam da odem kuci sam. Odvest cu te ja, nema potrebe mogu pjeske. Sta ce ljudi pomisliti, usmjeravajuci pogled na moje medunozlju. Koji po nevolji nije se htio da se spusti.
Usli smo u auto, posli smo prema kuci, na semaforu mjesto da krene pravo da me vrati doma, okrenula je desno. U tom trenutku sam osjetio kako mi stavlja ruku na kurac, polako ga je prelazila prstima od vrha kurca do jaja.Stali smo na semaforu, vec sam bio zatvorio oci jer sam bio u transu, uzela ga je drkati ispod trenerke, kurac mi je balio kao kod kod tinedera kad prvi put vidi golo zensko. Ubrzo smo krenuli nakon dvije minute smo dosli ispred njezinog stana.Izasli smo iz auta, polako sam krenuo prema ulaznim vratima
Otisli smo u bar, sjeli za stol narucili pice.Poceli smo pricati od raznim temama, kako je kcerka jedinica, kako je dosla da studira ovde i nasla staz u ovoj firmi jer im je trebao neko sa snanjem njemackog jezika. Tako smo pricali dok se nismo dotakli tema veze,ljubavi .Dok smo pricali primjetio sam da se je suptilno nagnula prema meni dovoljno da mogu viditi izmedu dekoltea njezine grudi.Koje su bile podignute tacno onako kako ja volim.Po zavrsetku pica, ustali smo u tom trenutku kako sam izasao u trenerci ispod koje sam nosi boxerice se je potpuno ocrtavao podignuti kurac. Nasmijala se , sad razumijem zasto tvoja zena ne gleda druge muskarce. Izasli smo iz bara , htio sam da odem kuci sam.Odvest cu te ja, nema potrebe.
Usli smo u auto, posli smo prema kuci, na semaforu mjesto da krene pravo da me vrati doma, okrenula je desno.U tom trenutku sam osjetio kako mi stavlja ruku na kurac, polako ga je prelazila prstima od vrha kurca do jaja.Stali smo na semaforu, vec sam bio zatvorio oci jer sam bio u transu, uzela ga je drkati ispod trenerke, kurac mi je balio kao kod kod tinedera kad prvi put vidi golo zensko. Ubrzo smo krenuli nakon dvije minute smo dosli ispred njezinog stana.Izasli smo iz auta, polako sam krenuo prema ulaznim vratima ona ispred mene vrcala guzom u uskoj suknji, u kojoj je dolazila do izrazaja njezina savrsena figura. Otvorila je vrata stana, ona je usla medutim ja sam stao. Lejla izvini ne mogu, samo sam se zaokrenuo i otisao.

Dosao sam kuci, imao sam vremena da se istusiram hladnom kupkom prije nego sto dodu kcerke sa mojom mamom. Mama je dosla nije nista bila primjetila na meni.

Dosao je petak izasao sam ranije sa posla, da se spremim i da sredim kucu. Otisao sam na airport po zenu, jedva sam cekao da je vidim.
Prvo sto sam primjetio bila je jako zadovoljna sa druge strane imala je neki osjecaj sigurnosti u ocima koji se moze vidljeti kad se zena osjeca voljenom u braku.Mislio sam da je zadovoljna zbog poslovnog puta, sto mi je rekla da je dobro proslo.
Otisli smo po cerkice u vrtic i onda svi zajedno na sladoled u grad. Vratili smo se kuci, igrali smo se sa njima kao uobicajno prije nego sto ce na spavanje. Mi smo otisli posle u spavacu sobu. Prisao sam joj misleci da ceme opet odbiti, medutim rekla mi je kupila sam ti poklon. Na stolu je bila upakovana kutija, otvorio sam vidio sam u njoj kozni povez za oci i crnu kanafu . Znao sam odmah sta trebam da uradim .Stavio sam povez na oci, i skinuo sam se.Dosao sam do nje , spusti se na koljena i stavi ruke iza leda. Osjetio sam kako mi veze ruke crsto, medutim nisam znao da cemi sa tim konopcem zavezati jaja.Tako da su mi ruke bilo crsto pritegnute za jaja, nisam mogao da ih micem drugi konopcem mi je zavezala noge.Sad si spreman da mi sluzis.Spusti se sta cekas u tom trenutku sam osjetio samar po licu.Lizao sam joj stopala i polako napredovao prema gore.Bila je sva vlazna od sokova, nije pizu obrijala znala je da me pali ne obrijana pica.Uvlacio sam jezik sto sam mogao dublje, lizavao sam cijelu njezinu skojku dok nisam osjetio trzaje, znao sam da ne smijem stati.Uzeo sam nabrekli klitoris u usne i poceo ga cuclati kao lizalo,ona je pocela da svrsava sto me je vise potpalilo da ne popustam sa cuclanjem .Otisla je na tusiranje, mene je tako ostavila zavezanog, nije dolazila znala je da me pali ta psihicka dominacija.U jednom trenutku mi je prisla, pocela mi drkati kurac a istovremeno sa drugom rukom stiskati zavezana jaja.Imas 60 sekundi da svrsis od sada rekla je;svrsio sam po sebi ubrzo nakon toga.Odvezala me je, otisao sam na tusiranje.

Sutra ujutro nismo morali na posao niti buditi kcerke za vrtic.Doruckovali smo u opustenoj atmosveri.U meni je gorila potreba da joj kazem sta se je desilo sa Lejlom.
Imam nesto da ti kazem:U srijedu Lejla iz tvog ureda je pozvonila kod nas, jer je imala potrebu da joj pomognem oko auta.Otisli smo u bar, poslije na njezino inzistiranje me je odvezla autom jer mi je kurac bio dignutu trenerci.Ispricao sam joj da mi je dok je vozila drkaka kurac i umjesto da me odveze mojoj kuci produzila je svojoj.Medutim na ulaznim vratima stana sam se zahvalio i zaokrenuo sam se.
Cekao sam reakciju njezinu kakva ce biti.
Nasmijala se je, ja sam organizirala da te Lejla stavi na probu.
Volim te

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 2 Prosek: 4.5]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.