Sex-Svršavanje-Avantura

Upoznavanje Srbija

Citajuci ove price dodjoh na ideju da i sam postavim moju.
Bilo je to 2006 god. u jedno malom gradicu u Crnoj Gori.Ona je dosla u posjetu svojim tetkama koje su povremeno zivjele u tom gradu.Malo bucmasta sa svojih 32 godine izgledala je lijepo,jako gradjena punije grudi veoma cvrste dobra utegnuta guza sexi tip.Jedne veceri dogovorimo se da dodjem za nju i obecam da cu da je vodim na obljiznje mjesto na kojem se sudaraju vjetrovi sa mora i sa planine(danilova stolica dobila ime po vladici danilu jer je on tu volio da provodi vrijeme)

Htio sam da joj pokazem cari zaliva koji kada se sa tog mjesta gleda izgleda prekrasno.Izasla je oko devet sati i ja vec spreman sportski obucen dosao sam za nju koja je na sebi imala neke maskirne pantalone i kratku majicu ispod koje se nazirao maskirni brus halter.Vozeci se planinskim putem malo smo cakali o svemu i svacemu,dok nijesmo dosli na to mjesto.Parkirao sam se pored puta i iz auta izvadio frotirsko cebe da prostrem na toj dolinici.Sobzirom da sam prizeljkivao avanturu sa njom iz kola sam izvadio i bocu crnog vina (Zdrebceve krvi)kojeg je ona predhodno vece trazila uz aperativ.Popili smo casu ili dvije i uz zvuke muzike koja je dopirala iz vozila poceli da se vacarimo. Na samom staru sam joj rekao da sve sto se desi izmedju nas je samo jedna avantura. Ispijajuci crno vino poceo sam da je skidam.Na sebi je ispod maskirnih pantalona imala crne tange koje sam joj lagano skinuo.Poslijed kraceg milovanja njene obrijane pice predlozio sam joj da ona bude gornja i da me pojase i da zamisljam da sam Kralj Nikola.Onako pripita rado je to uradila Cucnula je iznad mene i Vec davno ukruceni moj kurac pocela da stavlja u svoju vaginu.Pocela je da se lagano spusta pa potom penje ali je vodila racuna da u nijednom trenutku moj kurac ne izadje iz nje. Neznam sta se samnom desavalo ili zbog vina koga sam popio ili zbog klime ali jednostavno kurac mi je bio ukrucen a nijesam mogao da svrsim dok je ona na meni vec drugi put svrsavala.Predlozio sam da promijenimo pozu i to je rado prihvatila.Oborio sam je na ledja i ispod njenog dupeta postavio jastuk da bih joj malo podigao picu da udjem do kraja,i tako ulazio u nju svom silinom i ponovo je doveo do vrhunca a ja sam samo jebao.Dozivjela je lancane orgazme,sva je tresla.Podigao sam je i lagano prislonio haubi i krenuo ulaziti u nju pa zatim sve brze dok nijesam osjetio da i tu svrsava. Tako vec satipo vremena sam se mucio da svrsim ali nije uspijevalo osjecao sam da je njoj lijepo ali vec meni nije bilo ali sam zelio da zadovoljim moju musku-crnogorsku sujetu i da i ja svrsim i da je uprskam svojom ljepljivom spermom.Jebao sam je u jos nekoliko poza i ona je svaki put dozivljavala vrhunac a meni je samo bio ukrućen.I kada sam vec pomislio da neću moći da svršim i u mislima pomislio da treba da je još jednom zadovoljim i da izblefiram i ja svršavanje jako mi je stisla moj kurac svojim vaginalnim zidovima zavrćela kukovima da sam imao osjećaj da će da mi ga otkine počeo sam da osjećam grčenje jebao sam je sve jače a ona je vrištala od nadolazećeg zadovoljstva,i kada sam osjetio da ću da eksplodiram izvadio sam ga i svršio po njoj.Bilo je to najveće moje svršavanje u zivotu lokva sperme koja je strcala naokolo.Bilo mi je divno tu vece.
Na kraju mi je priznala da joj je to najbolje tucanje u životu svršila je devet puta a ja samo jednom.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 0 Prosek: 0]

5 komentara na “Sex-Svršavanje-Avantura

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.