69 poza seks

Seks u hotelu

Upoznavanje Srbija

Pošto sam se friško razveo odlučio sam otić na godišnji sam. Uplatio sam dva tjedna u Antaliji u hotelu pet zvjezdica. Imam firmu i dosta sam imučan pa si to mogu priuštit. Nakon mjesec dana spremio sam se i otišo na avion. Kad sam sletio u Istambul prijevoz me čekao na aerodromu do hotela. Smjestio sam se otišao na ručak pa u sobu da se presvučem i na masažu. Koristio sam sve blagodati hotela od masaža do saune i golf terena.

Jedno veče odlučio sam pstat u sobi i odmarat uz tv i laptop. Otišao sam pod tuš da se osvjžim i po izlasku iz kupatila sa ručnilom oko sebe zatekao sam sobaricu. Koja je vrisnula „joooj izvinite“ ostao sam u čudu jer govori hrvatski. Zvala se Almida i bila je iz Sarajeva ali radi u Antaliji već godinama.. Razgovarali smo par minuta i otišla je. A ja am samo o njoj razmisljao. Bila je nižeg rasta većih sisa utegnute guze i malo jačih nogu i bokova. Ma pravi pičić. Ujuto smo se sreli na hodniku i pozvao sam ju na kavu. Odbila me jer je išla kući ali obećala kavu navečer kad dođe na smjenu. Ali reko sam pod uvjetom da nebi imala problema sa šefom. Možemo kod mene u sobi kad dođe zamjenit posteljinu. Začudo odmah je pristala.

Navečer je došla u kratkoj suknjici sa najlonkama crnim. Baš se skockala kao da je znala što volom vidit. Pili smo kavu a ona je provokaciski mjenjala postećjinu. Zabijala mi sise pred oči naguzivala se. U jednom trenu sam popustio i prišo joj odozada i uhvatio za sise te ju privuko na sebe. Zabacila je glavu na moje rame i samo rekla uhhh. Kao da je očekivala da ću joj prić.

Počeo sam joj ljubit vrat i mjesit tvrde sise. Samo je uzdisala i muumljala a bradavice se ukrutile kao kamen. Zavuko sam ruke ispod košulje jer nije grudnjak imala. A ona je mene za kurac uhvatila i polako ga milovala i stiskala već jako krutog.

69 poza seksZavuko sam joj ruke pod suknjicu. Bila je u samostojećim crapama i bez gaćica a iz pičkice je isla poplava.. Zabio sam joj prst unutra i masirao unutrašnjost. A ona je tiho stenjala i izvijala se.

Onda me bacila na krevet i svula sve sa mene moj kurac je izašao van u punoj veličini (21) i malo deblji. Samo je ciknula „uhh jebo te koliki je“ i strpala ga u usta. Onda se okrenila u pozu 69 i zabila mi svoju obrijanu i vlažnu pičku u ista.

Pušila mi je vrhonski kao nijedna do sada. Lizala ga cijelog od vrha do dna i masirala mi jaja. A ja sam joj jezikom razvaljivo picu i klitoris. Skupljao sve njezine sokove. Uburzo se počela meškoljit i izvijat te svršila po mo licu i tp jako.. Cijelog me zalila.. A onda pojačala tempo pušenja da sam i ja bio ubrzo gotov. Napunio sam joj usta maksimalno. Jer sam patio od nejebice odkako sam se rastao. Sve je pokupola i progutala te očistila kurac.

Taman sam mislio da će mo drugu rundu ali ona se ustala naglo i pokupila stvari te izletila kao furija iz sobe bez pozdrava.

Nisam znao što se dešava ali nije me bilo puno ni briga jer sam zaspo praznih munda..

Ujutro me na recepciji dočekala koverta. Otišao sam u sobu i otvorio. Pisalo je -“ sorry za ono sinoć. Puno sam se zadržala kod tebe ali nadoknadot ću ti zo večeras kad dođem ako si za. Ali imam i iznenađenje za tebe i tvoj trud sinoć jer nikao tako nisam svršila na nečiju glavu. Toliko sam se napalila da se i sad tresem.

A iza tog papira je bio papir presavijen na pola. Otvorio sam ga a na njemu otisak njezine pice. Namazala ju je crvenim ružem i sjela da ostavi otisak. Te je pisalo „večeras mora biti tako crvena od seksa i razvaljivanja tvog kurca“ ps. uzivaj u neizvjesnosti-pusaa. A ono sto je sljedilo bilo je nezaboravno. O tome u nastavku.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 0 Prosek: 0]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.