nudisti seks grupnjak uzivanje

Sauna

Upoznavanje Srbija

Pozdrav svim citaocima.Ja se zovem Fedja i iz Sarajeva sam inace.Od 95 sam u Holandiji a u mjestu gdje zivim sam vec od 98.Blizu mjesta gdje zivim je omanji gradic koji je udaljen nekih desetak minuta voznje kolima i tu ima jedna veoma dobro sredzena i uredzena sauna samo za nudiste.ja sam vc duzi niz godina nudist i to obozavaFKK ili nudisticka plaza.Ubrzo sam saznao da ima i sauna u mjestu Mill i otisao sam i nju da posjetim.

Sauna raspolaze sa velikim otvorenim bazenom restoranom na samom vrhu na drugom spratu.Imaju i nekoliko dzakuzija na otvorenom kao jedan zatvoreni manji bazen za one koji vole polumrak i da se malo sklone.Tu je i Tursko kupatilo i jedna veca sauna za vise posjetilaca gdje se prezentiraju novi mirisi i tu se treba ranije prijaviti da bi se dobilo mjesto.Ispred te protorije je jedan manji bazen za hladnom vodom i silazi se nei malo strmije stepenice i taj mali bazen je presudan za ovu pricu.Po dolasku u saunu sam otisao u prostoriju gdje se odlaze gardeorba i sa kljucem sam otvorio mali ormaric svukao se i iz rancica izvadi papuce veliki peskir i svoj kupaci mantil od frotira koji prebacih preko ruke i uputih se u obilazak saune.

Kada sam sve obisao jedna od uposlenica me upita da li sam za prezentaciju nekih mirisa u sauni ja se prijavih i ona mi rece kada ce biti pocetka da budem na vrijeme jer kasnije se taj dio zatvara dok se prezentacija ne zavrsi.

nudisti seks grupnjak uzivanjeJa sam inace visok 170 crnokos malo prosijed sa brkovima i imam oko 18 cm kurac obrijan i obrezan.Kada sam usao vidjeh da ima i zena i muskaraca raznih godina ali sve zene su imale ili obrijane ili depilirane picke kao i muski.Bilo je i lijepih zgodnih zena sa finim sisama i guzama a i onih malo sa opustenijim sisama.Muskarci se bili razliciti po velicini i stomaka kao i kurceva ispod tog stomaka:))).Bilo ih je vecih manjih tanjih i ne bas nesto debelih sa vecim ili manjim jajijma i sve je to bilo lijepo za pogedati.Dok sam razgovarao sa radnicom saune pridze jedna djevojka nekih po mojoj procjeni dvadesetak godina sipmpaicnog buckastog lica sa veselim ocima.

Sitnijih ramena i lijepih kurskastih sisica sa manjim kurgovima oko cvrstih bradavica a ispod omanjeg stomacica kji je bio primjeta lijepa depilirana pickica.Imala je malo sire bokove i simpaticnu guzu.Ocesa se o mene i rece sory kao izvinite i nasmjesi se te uhvatih joj pogled prema mom obrezanom kurcu.I ona prijavi cetiri osobe te se stinim koracima mjesajuci simpaticnom guzom ka osobama koje je navela.Tu je bio jedan mladi covjek nekih 40tak godina malo procelav smedz sa pivskim stomacicem ispd kojeg je visio omanji kurcic sa povecim jajima obrijano sve.Do njega je stajala simpaticna zenica smedze kose smedzih ociju isto vesele face sa malo vecim sisama stomacicem ispod koje je nila mesnata depilirana picka.Tu je bio i jedan mladzi momak koji je licio na oca samo je imao kracu kocu malo mrsaviji od njih simpaticne guze i kurcicem koji je bio malo duzi od ocevog ali tanji sa manjim jajima i po paperjastoj bradici na licu zakljucih da je tu negdje oko 18 19 godina sto se kasnije ispostavilo kao tacno.Bila je to cijela porodica.

Pogledao sam ih sa zanimanjem i skrenuh pogled ali sam diskretno opet pogledao i primjetih da me svi mjerkaju a mala sto se ocesala od mene nesto im je pricala i osmjehivala se.
Nisam vise obracao paznju na njih mnogo i naslonih se na jedan od stolova koji su tu blli ispred te saune gdje ce se vrsiti prezentacija.Ubrzo se pocese okupljati muskarci i zene i u blizini se nadzose i to cetvoro.

Uskoro se vrata otvorise i jedna djelatnica sa samo peskirom oko kukova lijepih sisa sa duzom kosom vezanom u rep pzva unutra.Ja se smjestih u drugi red ispred prezentatorice a iza mene sjedose to cetvoro koje sam primjetio.Prezentacija je trajala nekih pola sata sa dodavanjem raznih mirisa u vrelo kamenje a onda je prezentarorica masuci vlikim peskirom duvala to na sve okupljene.Poslije prezentacije djelatnica nas uputi da silazimo u bazen sa hladnom vodom i da to radimo polako a onda da se posluzimo svjezim vocem koje su servirali u tanjirima na visokim stolovima pored tog bazena.

Po izlasku mala koju sam vec opisao prodze ispred mene i ja poceh da silazim niz stepenice a mala se okliznu i pade nazad na mene.Ja je docekah sa rasirenim rukama i kako je pala moje ruke zavrsise na njenim sisicama i tako ostade neki sekudu dvije nemogu procijeniti u glavnom moje ruke na njenim sisama prouzrocise da mis ekurac malo i propeo ona to osjeti na sebi pa se pridize i malo naslonivsi guzu na mene okrenu se nasmjesena rece hvala gospodine te sidze i preostale stepenice i izadze na drugu stranu iz vode a i ja za njom.ja stadoh za jedan sto i ubrzo mi se ova porodica pridruzi da mi se zahvale sto sam im cekru spasio da ne udari glavom ili slucajno da se ne ozlijedi.Ja se nasmjesih i rekoh kao sve u redu sreca pa sam bio tu na sta se oni nasmjesise i ubrzo se i upoznasmo.

Glava porodice se zvao Martin a supruga Marlen dok se cerka zvala Tina i Teo.Posto se posluzismo svjezim vocem Marlen predlozi da se popnemo na jedan nivo u otvorenom dijelu kompleksa gdje su bili dzkuziji te se uputismo tamo.U dzakuzije je moglo da stane taman pet osoba i mi udzosmo u prvi koji je bio slobodan.Do mene s desne strane je bio Martin a sa lijeve strane Tina do Tine Marlen a do Martina Teo.Kad voda poce da vrii kad se pojavise mjehurici na povrsini ja osjetih zensku ruku na svom kurcu i diskretno pogledah Tinu ali ona je kao razgovarala nesto sa mamom.Napravih s elud i zapoceh razgovor sa njenim ocem a svoju ruku stavih na njenu mladu depiliranu pickicu na sto ona rasiri noge i jace mi stisnu vec dignuti kurac.Kad bi se voda smirila Teo bi pritisnuo dugme da voda opet pocne da kljuca tako da se nije vidjelo sta se ispod vode desava.tako smo pricali i Tea pusti moj kurac a ja izvadih prste iz njene pickice iako nerado shvatih da cemo dalje i tako i bi.

Martin predlozi da se ogrnemo bade mantilima i odemo u restoran da se nesto pojede i neko pice da popijemo te se tako ogrnuti uputismo u restoran.Gore smo narucili lagane sendvice i p casu vina te nastavismo razgovor.
Martin me je upoznao sa tim da oni zive tu blizu i da imaju veliko imanje koje mu je ostavio otac i da su svi nudisti.Kad pojedosmo jos smo se druzili u velikom bazeu pa u basti blizu bazena popismo po pice i oni rekose da ce ici kuci t i ja na to rekoh da i ja idem svojoj kuci ali mala Tina upita mozeli tata i on sa nama pa da ga pocastimo ruckom kod nas.Moze kako da ne rece Martina i osmjehnu mi se i ja se zahvlaih i rekoh da sam dosao sa biciklom na sta Martin rece nema problema biciklo cemo ubaciti u na nosac za bicikle na autu ozada pa cemo otici i tako bi.Kada stigosmo kod njih u bas veliku kucu sa velikim dnevnim boravkom Martin mi rece mi smo uvijek goli i bez odjece a ja rekoh i meni to odgovara te se opet skidosmo.Tina rece ja i Teo idemo na sport a nadam se da ces biti tu kada se vratimo i seretski me pogleda.

Martin rece svakako da ce biti a vi cete tu biti za nekih dva sata.Tina je trenirala hokej na travi a Teo fudbal i oni se ubrzo obukose i odose a ja Martin i Marlen ostadosmo sami.Kada djeca odose Martin rece vidi prijatelju svidzas nam se i odlucili smo da te pozovemo kod nas sto se rijetko desava da nekoga ugostimo a posebno kada ga prvi put vidimo.Mi smo nudisti po tradiciji moji roditelji su to radili kao i roditelji moje supruge i nas dvoje smo se upoznali u nudistickom kampu pa smo se nakon nekog vremena i uzeli a otac mi je ostavio ovu kucu i imanje.Marlenini roditelji su u njihovoj blizini i druze se ponekad dodzu kod nas i tu se svi druzimo.Pozvali smo te jer vidimo da si u redu i da znas za diskreciju.Ja mu rekoh sto se tice toga o nekim stvarima ne volim da pricam ni sa kim.

E odlicno onda cu ti reci da pored nudizma mi u porodici upraznjavamo i sex medusobno a druzimo se i sa parovima iz nudistickog kampa kao i porodicama i to samo iz tog kampa.Mene su moji roditelji tako odgojili a i Marelnu isto.Ja sam izgubio nevinost sa 18 godina i mama mi je dala prva picke.Uz to i sa ocem sam isto to radio jer su me od malih nogu pripremali za to sto znaci da volimo i bisex.Ja se nasmjesih i rekoh i ja to volim i imam iskustva u tome posebno kako sam dosao u Hoandiju i naucio jezik.Oni se obradovase i Marlen nam posluzi pice te i ona sjede sa nama sjela je do mene sa desne strane a Martin je sjedio sa lijeve.Marlen me pomilova po noci i pogleda prema mom napola dignutom kurcu a Martin me pogleda upitno i ja se nasmjesih te klimnuh glavom jer sam znao sta znaci pogled.On uze moj kurac i prodrka ga malo a ja pruzih ruku i dohvatih njeogov koji se poceo pojavljivatii rasti lagano.Marlen nas pogleda i rece vidi se da imas iskustva Martin te je samo pogledao ti si shvatio sta zeli i nasmjesi se a ja joj pomilovah sisu i spustih ruku na mesnatu picku a ona malo rasiri noge te i ona pruzi ruku i dohvati me za glavis i malo ga stisnu gledajuci me.

Tako su ga mazili i drkali naizmjenicno a i ja sam njima isto radio dirao Marleni picku i drkao Martinov kurac koji naraste i bas je bio onako simpatican i ne bas dug ali kurpnih jaja koja ja pomilovah i malo stisnuh na sta se on oglasi sa ufff to mi godiii.Marlen se spusiti i uze moj kurac u usta a martin mi se primace i nas dvojica se zdusno pocesmo da ljubimo prodiruci jezikom jedan drugom u usta dok sam mu ja i dalje drkao kurac sumno smo disali obadvojica.Mareln je pusila i drkala oj kurac a Martin se malo odmace od mene i tiho upita moguli i ja a ja klimnug glavom i on se ubrzo pridruzi supruzi i ona mu dodade moj kurac a on ga obuhvati usnama i poce da pusi a Marlen se dize i ja i ona se pocesmo ljubiti dok sam joj ja mjesio sise i fatao je za picku.
Martin ga je pusio a ja sam uzivao sa Marlen ljubeci se sa njom i draskajuci joj dobro vlaznu picku.Martin se pomjeri a Marlen se poce da namjesta da bi sjela na moj i te kako tvrd kurac a Martin ga uze u ruku i namjesti ga na ulaz u njenu vlaznu picku i ona kad osjeti glavic na ulazu sjede odjednom skroz se nabijajuci uz jedna glasan uzdah sa dugim aaaaah dragiii ovo je taako dobrooo i poleze po meni dajuci mi usne da se ljubimo.

Pocela je da se izdize i povremeno sjedeci poce da vrti guzovima mjesajuci stenjuci i uzdisuci a kad se malo odmace od mene Martin je doceka sa njegovim kurcem koji ona uze u usta i poce da mu ga pusi dok se on glasao tooo ljubavi uzivaj u tom kurcu vidim da uzivas aaaah takoo jebi je prijatelju.Trajalo je to nekih petnaestak dvadeset minuta i ona poce da se trese stezuci mi pickinim misicima kurac a to je bio znak da svrsava i ja osjetih da mi nadolazi i kako se ona tresla i stiskala mi kurac pickinim misicima ja poceh da je punim a u tom momentu oglasi se i Martin sa jednim glasnim aaah i on poce da joj puni usta spermom.
To potraja kratko i ona se opusti Martin sjede zadihan a i moj kurac kliznu iz njene picke i ona se samo prevali do mene nasmijana pogleda nas i rece aah ovo je bilo odlicno dragi.Drago mi je ljubavi da si uzivala ovo je tek samo pocetak.

Eto za sada toliko postovani citaoci nastavak slijedi a prica ce ici sa svim sudionicima ove nudisticke porodice i svaki njen clan ima svoju pricu koju cu da podijelim sa vama.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 3 Prosek: 3.3]

1 komentar na “Sauna

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.