Razbijanje punice 1

Upoznavanje Srbija

Nakon mog posljednjeg posjeta punici proslo je oko 5 mjeseci, redovito smo se culi, pricali, a ponekad imali i tzv. seks preko telefona, to jest ja pricao sta bi joj radio a ona se zadovoljavala prstima. Dolazimo za prvi maj, odlucili smo doci do vas, posto pada produzeni vikend, pa cemo ostati mozda i cijeli tjedan, rece, jedva sam nagovorila onog svog, rece sva sretna. Dodje i taj dan, ona i punac su stigli negdje predvecer, a zena i ja smo ih docekali sa veseljem, ona jer dugo nije vidila roditelje, a ja sa nadom da cu joj staru opet „kresnuti“. Punac je naravno prvi usao u kucu, ne dao bog da zensko udje prije njega, rukovali smo se i onda se on izljubi sa kcerkom, aja docekah punicu, sva sretna i sa osmjehom na licu zagrli me, i poljubismo se u obraze, kao pravi zet i punica. Punac i zena mi udjose u dnevnu, a punica se sagnu da skine cipele, a ja joj lagano rukom prodjoh preko guze, ona se polako pridignu i sapnu mi na uho, bez gacica, kao sto si „naredio“ rece i udje ispred mene u dnevnu. Vecer je prosla u pricanju sa puncem i puni****, malo sala, malo prisjecanja proslosti i ostalih dosadnih prica. Oko ponoci smo otisli na spavanje, a meni je cijelo vrijeme kurac bio poludignut. Kad smo legli u krevet prislonio sam ga na zeninu guzu, jesi normalan rece, starci su mi u drugoj sobi, te me poljubi i ostavi me dignutog kurca da zaspem. U jutro smo se svi digli otprilike u isto vrijeme, posto je bila subota, niti zena niti ja nismo radili. Poceli su dogovori sta za rucak, posto je punac uvijek kod njih doma radio rucak kad je bio doma, uglavnom nedjeljom, i za blagdane, on i zena su poceli sa „idejama“ za klopu. Onda su shvatili da za ono sto im treba za rucak treba otici na plac. Onaj tko kuha taj i kupuje, rece punica njima dvoma, neka odu njih dvojica, rece moja zena, ma daj odi sa starim, nije te vidio gotovo godinu dana, a i vas dvoje se na placu bas dobro slazete, rece punica sa osmjehom, na sto se i moja zena nasmija, aj stari, obucemo se i idemo, a ovo dvoje ljenivaca neka piju kavu. Digli su se i otisli da se presvuku, a mene punica samo pogleda i nasmjesi se. Bili su obuceni za nekih 10-tak minuta, idemo poslije i na kavu, rece punac, valjda se vi do tada razbudite, rece punac misleci da nas tako zajebaje. A valjda hocemo, ipak je vikend, pa sve ide malo sporije, rekoh. Dignuo sam se da ih ispratim, punac dade punici pusu i izadje prvi, a ja poljubi zenu na vratima, nemojte dugo , rekoh , kao jedva cekam da se vrate, pa sigurno nas nema jedno sat vremena, dok dodjemo do placa, dok kupimo, a onda kava, rece mi zena sa osmjehom i poljubi me jos jednom. Kad su izasli ja zakljuca za njima, i picekah malo da cujem da su ze zatvorila vrata od ulaza. Okrenuh se , a punica je stajala na vratima od dnevne , i gledala me sa osmjehom, nece ih biti sat vremena, upita me, sigurno, znam ja svoju zenu, rekoh, a sta cemo mi sad sami , dosadjivati se, upita me ona sa osmjehom , pa ja sam malo mislo prikrati vrijeme, rekoh dok sam joj prilazio, kako, upita ona, a ja skinuh doljni dio trenirke, a kurac mi je bio vec gotovo dignut, pa ne znam , rekoh, mozda je ****ko raspolozen za jedno pusenje, i skroz joj se priblizi , a ona me pogleda u oci i polako kleknu, i poce polako jezikom da mi lize vrh glavica. Majko moja, zaboravila sam koliki je rece i stavi glavic u usta i poce ga cuclati, a ja primih za glavu i poce je polako nabijati , volite kad vam je u ustima, upitah je, ona samo potvrdno promrlja, ajmo u dnevnu, rekoh joj i odmaknu se od nje, te joj pomognu da se pridigne, kad je ustala primih je i poljubih je, a rukom joj zadignu spavacicu i pomilova po guzi. Pridjoh trosjedu i sjedoh na njega, skinite se , rekoh, a ona polako skinu naramenice sa spavacice i ona joj polako skliznu niz tjelo, tako da je ostala potpuno gola stajati ispred mene. Polako sam je primio za bokove i privukao sebi, kako sam sjedio na rubu trosjeda njena pica mi je bila tocno ispred lica, tako da sam je poceo lizati po njoj.Ona podize jednu nogu na trosjed, da mi omoguci laksi pristup pici u koju sam polako stavio prst i poceo je lizati i cuclati po klitacu. Polako sam stavio jos jedan prst u picu i poceo je „jebati“ prstima, a ona me primila za glavu i mrsila mi kosu. Pocela se tresti, i ispustila je jedan lagani uzdah zadovoljstva , a ja sam polako prestao sarati prstima i nastavio joj cuclati klitac. Hocu da ga pusim, rece i polako me odmaknu od sebe,kako sam sjedio na samom rubu trosjeda samo sam se naslonio na naslonjac, a ona je polako kleknula i pocela mi lizati kurac cijlom duzinom. Onda ga je stavila u usta dokle je mogla, negdje do pola, a rukom mi je draskala jaja. Onda bi ga izvadila i jezikom se preko njega spustila do jaja, koja je pocela cuclati. Ja sam dignuo noge na rub trosjeda da joj je lakse da mi lize jaja. Pocela ih je stavljati u usta i sliniti po njemu. Kad se opet sputila do jaja ja joj polako gurnu glavu jos prema dolje, a ona bez pogovora poce da me lize izmedju jaja i rupice na guzi. A onda me skroz iznenadila, polako jezikom me poce lizati po rupici a ja ispusti lagani uzdah zadovoljstav, jer mi je to bas odgovaralo. Svidja ti se, rece ona i nastavi me lizati po guzi, aha odgovorih joj, a ona poce sve vise da me lize po rupici, slinivsi po njoj i polako lizajuci jezikom. Svrsit cu rekoh, a ona se polako pridize i stavi glavic u usta, a ja poceh svrsavati kao nikad do sad , a ona nije dala ni da jedna kap iscuri, nego je sve pokupila i progutala, onda ga polako izvadi i nastavi lizati rupicu na glavicu, a onda me pogleda i poce ga opet lizati cijelom duzinom i opet se spusti do rupice na guzi i nastavi me lizati, doj je rukom pocela polako da mi nadrkava kurac. Hocu da vas jebem, rekoh, ona se polako pridize, jos jednom oblizavsi mi kurac od jaja do glavica, polako ustade i opkoraci me, primi me za kurac i polako ga namjesti na picu, i onda polako sjede do pola, majko moja, majko, koliki je , pogledavsi me sa nekim strahom, veliki i debeo, majko moja, rece jos jednom, a ja je polako primih za bokove i pomgnu joj da sjedne na njega do kraja, sto ona poprati jednim glasnijim uzdisajem. Cekaj da se priviknem, rece sirom otvorenih ociju, majko moja sta mi radis , majko moja i poce se polako tresti, svrsavam , rece, ne mogu vjerovat, svrsavam, a ja sa osmjehom na licu polako se pridigoh i uze je ljubiti po grudima, neka samo vi svrsite, rekoh dok sam joj lizao bradavice. Ona me zagrli i prinese mi grudi jos vise prema ustima. Lizao sam joj bradavice neko vrijeme i pusti je da se privikne na njega, a onda sam je polako primio za bokove i poceo polako da je pridizem i spustam na njega. Ona se malo odmaknu od mene i poce sama polako da se nabija na njega, a ja polako primi za guzu i poceh da je mazim po njoj, lagano joj pomagavsi dok se pridizala sa njega, a pustivsi je da se sama opet spusti do kraja. Jeste se privikli, upitah je, malo rece ona, pa kurac ti je ko u konja rece, a ja je zagrlih i poce da joj dajem duge poljubce, jezici su nam sarali, a ona je svaki put lagano uzdahnula kad bi sjela do kraja. Ustanite, rekoh joj, a ona me pogleda i polako se pridize sa njega , otvorenih usta gledajuci kako izlazi iz nje. Ja polako ustah sa trosjeda, primih je za ruku i dovedoh je do trosjedovog naslonjaca, onda je okrenuh ledjima prema sebi i polako je namjesti preko, tako da je tjelom bila na trosjedu a preko struka na naslonjacu, tako da je ispred mene sada lezala naguzena. Polako primih kurac u ruku i poce je maziti po klitacu, a onda ga stavih u picu, prvo do pola a onda polako do kraja, na sta ona samo tiho zajeca. Majko moja, jebi me , jebi me ko pravu kucku, rece. Pa to vam i radim, rekoh, ubit cu vas od kurca, rekoh i nabih ga do jaja, a ona lagano vrisnu. Dok sam ga gurao do kraja lagano sam joj razmaknuo guzu, tako da sam imao lijepi pogled i na tu rupicu. Ovlazio sam palac i polako ga prinio rupici i polako ga poceo gurati dok sam je nabijao u picu, a ona je samo stenjala i jaukala kako joj je veliki kurac u pici i kako joj je dobro. Poalko sam stao i gurnuo palac u rupicu u guzi d
o kraja, ona me polako pogledala lagano mjesajuci guzom, hocete biti kickica do kraja, upitah je trenutno je jebajuci samo palcem u guzi, hocu , rece ona, i to prava kuckica, rece, a sta cemo onda sad, rekoh nabivsi joj prst do kraja, sad ces me jebati u guzu, rece i primivsi se rukama za guzove polako ih rasiri. Izvadih polako kurac iz pice i palac iz guze. Kleknuh iza nje a ona rasiri guzu jos vise, a ja poce da je lizem po rupici, sarajuci jezikom po njoj. Na kon nekog vremena , kad je bila vec mokra od i spremna za kurac polako se pridigoh i namjesti glavic na rupicu, i polako stavih glavic, gledajuci kako se guza siri dok je ulazio. Polako molim te , rece ona dok je rukama rasirivala guzu. Polako ga stavih do pola , majko moja, majko moja, poce ona stenjati, kako volim tvoj kurac, majko moja. Volite kad vas guzim, upitah je, volim kad me jebes, volim, samo me ti guzis, rece i spusti ruke ispred sebe na trosjedu, a ja ga stavih do kraja, tako da su je jaja lupala po pici. Poceo sam je divljacki guziti, vadeci ga gotovo do kraja i onda ga nabivsi do jaja, a ona je samo stenjala i grizla usne, pri svkom mom ulazu do kraja ona bi ispustila lagani uzdah. Jebi kucku, jebi,pocela je gotovo vristati, svrsi sa mnom, svrsi, rece. Pocela se tresti, a u istom trenutku osjetih da cu i ja svrsiti, te je primih za bokove i nabih je do kraja, a ona se trznu i odmaknu se malo prema naprijed, tako da je sad lezala guze izbacene preko naslonjaca, sto mi je omogucilo da ga stavim skroz do korjena. Poceo sam svrsavati, a ona je pocela stenjati, ispuni me, ispuni, to, to , svrsi mi u guzu. Polako smo se smirili, ona je polagano stenjala, a ja ga izvadih iz guze, i pomognu joj da se pridigne i sjedne pored mene. Naslonila je svoje golo tjelo na mene i poljubi me. Onda pogleda prema njemu, ubio me, rece i pomazi ga, ubio me. Polako spusti ruku na jaja i poce ih maziti, jesmo ih ispraznili malo, rece i poljubi me. Ja je zagrlih i primih je za sisu , polako sam je mazio po bradavici , kako je ovo bilo dobro, rekoh i poljubi je. Iznenadili ste me sa lizanjem prilikom pusenja, kad se sjetim da ga prije nikad niste pusili, bas mi drago sto ste sve naucili sa mnom, rekoh , a ona me pogleda, tvoj kurac prvi stavila u usta, a bogami i jedini, rece i poljubi me, samo tebi pusim, samo tvoja jaja lizem , poce govoriti tiho a rukom mi vrhovima prstiju poce maziti jaja. Obozavam kad mi je tvoj kurac u ustima, kad ga lizem , kad ti cuclam glavic, obozavam ova tvoja jaja, saptala je dok sam je ja mazio po bradavici koja se u medjuvremenu pravo ukrutila , od sada cu te uvijek lizad ovdje, rece dok je polako prste spustila na onaj dio izmedju jaja i guze, i guzu cu ti lizati, kad sam vidila da ti je to tako dobro, jezikom cu ti rupicu lizati, a rukom cu ti drkat ovu kurcinu, rece i primi me za kurac, i poce ga nadrkavati, ovu tvoju mrcinu sto me svaki put rasturi., pogleda me i polako spusti glavu na jaja i poce ih lizati ne ispustajuci kurac iz ruke. Cekajte, rekoh joj, da vam olaksam, i odmaknu se i legoh na trosjed pored nje, a ona se okrenu prema meni , kleknu i spusti se na laktove ispred mene, rukom mi primi kurac i prisloni mi ga na trbuh , cijelo vrijeme polako ga drkajuci , i sagnu se da mi lize jaja, a ja sam imao lijepi pogled na njenu guzu koja je strsala u zraku. Lizala mi je i grickala jaja, volis kad ti ovo radim, upita me, aha, odgovirih, a ovo, upita i polako se jezikom spusti na onaj dio izmedju jaja i guze, aha, opet odgovori, a ona poce jezikom sarati o tom djelu, oblizujuci od guze do pocetka jaja. Ja se primih rukama za noge i pridigoh ih na sebe, a ona se automatski polako spusti jezikom do rupice na guzi i poce je lizati, vrhom jezika sarati po njoj, a cijelo vrijeme kurac joj je bio u ruci i polako ga je drkala. Volis ovo upita me,i nastavi lizati guzu, aha, odgovorih opet, ali ovaj put zatvorenih ociju, a ona jezikom poce sarati og guze pa sve do vrha jaja. Nakon nekog vremena jecikom dodje do korjena kurca, i sa vanjse strane lizajuci jezikom dodje do rupice na vrhu. Maajko moja kako je natekao, rece, te ga primi sa dvije ruke, a jedno dobra trecina njega je virila preko, jedva ga mogu obuhvatiti sakom, rece, a prsti su joj se jedva dodorivalii kad ga je primila. Znaci da ti odgovara kad ti ovo radim, rece i liznu rupicu jos jednom, jos nikad nije bio ovoliki, rece, i sa dvije ruke poce ga polako drkati, majko moja kako je natekao. Samo malo rekoh joj, i polako ustadoh, a ona se uspravi u klececi polozaj i prati me pogledom. Lezite rekoh joj, popalili ste me ko balavca, sad cu vas rasturiti, a ona leze na ledja i lagano rasiri noge. Ja ga primih u ruku i pribli zi ga pici, iz koje se mogla osjetiti vrucina , koliko je bila i ona napaljena, te ga polako stavih u nju, a ona rasirenih ociju i otvorenih usta samo tiho zajeca , majko moja, polako, polako molim te, hocu , hocu, rekoh, tek je usao do pola, rekoh joj i onda ga nabih do kraja, kako sam ga nabio ona samo vrisnu i odmaknu se instiktivno na trosjedu, kuda rekoh, te je rukama primih za bokove, i onda ga izvadih gotovo do kraja, i vratih ga cijeloga u nju. A ona zadignu ruke iznad glave i sa njima se odgurivala od naslonjac trosjeda, da ne bi klizila prema nazad. Polako kleknuh , i primih je za bokove, da mogu zdrzavati tempo po zelji. Onda ga primih u ruku i izvadih ga cijelog, i vratih ga do kraja, tako da su je pri svakom ulazu jaja lupala po guzi. Polako se spusti , da mogu je mogu lizati po grudima i grickati bradavice, a ona me rukama primi za bokove i ue maziti po njima, svaki put kad bi usao do kraja ona bi tiho zajecala. Onda me pogleda u oci, otvorenih usta , ne disuci, ubijas me, ubijas, a ja polako uspori ritam, i sagnuh se da je poljubim, jezici su nam sarali, dok je ona ubrzano disala. Onda se malo pridigoh i prinesoh joj dva prsta ustima, a ona ih poce lizati, primi me za ruku i stavi prste u usta dokle jemogla, cijelo vrijeme jezikom sarajuci po njima. Jeli to jos jedan kurac u ustima , upitah je, aha, ogovori ona ne vadeci prste iz usta , O pa znaci htjeli bi dva kurca odjednom, upitah je, da ako ti tako zelis, rece dok je izvadila prste iz usta i lagano ih lizuci jezikom. Pusili bi jos jednog dok vas jebem , upita je dok sam ga nabio do kraja, aha, ako mi ti dozvolis, pusila bi jos jedan kurac, rece i vrati obadava prsta u usta, pusila bi jos jednog dok me ti rasturas. Onda bi vas obadvojica morali i jebati, sve sto zelis, rece ona, imali bi odjednom dva u sebi, jedan u pici – i nabih ga do kraja da je vrisnula, a drugi u guzi, rekoh i zavukoh prst ispod njene guze i poce je maziti po rupici. Sve sto zelis, rece ona, sve sto zelis, samo ti me guzis, ta rupica je samo tvoja, samo za tvoj veliki kurac. E da znas da cemo vas i jebati dvojica, rekoh , sve sto zelis, sve sto zelis, hocu da me jebete dvojica, rece i poce se tresti, u istom trenutku osjetih da i ja pocinjem svrsavati, te ga nabih do kraja, tako da osjeti svaku kap moje sperme. Ona samo zabaci glavu unatrag i lagano vrisnu, majko moja, majko moja, svrsavam, svrsavam, poce govoriti dok se cijela tresla. Ja se spustih preko nje i poceh je ljubiti po vratu i grudima, a ona me uze maziti po kosi. Poljubih je, poljubac je dugo trajao. Onda se okrenusmo na bok, ne vadeci kurac iz nje, i poce je maziti po boku. Jos svrsavam rece, osjetim, odgovorih, ubio si staru, ubio rece i polju bi me. Nije to nista sta vas jos ceka, imat cete vi dva kurca, rekoh joj. Ona se malo trznu, ma ne zajebaji, rece ona, ne zajebajem moramo vam ispuniti i tu fantaziju, rekoh joj i poljubi je. Ona me pogleda, jel zelite to, upitah je, pa htjela bi probati, ali nekako mi glupo, rece, zasto upitah je, pa ipak sam ja tvoja, kako ces me djeliti sa nekim, rece, da ispunim vase zelje ja sam uvijek tu, rekoh i jos ga malo nabih u nju, ona samo zatvori oci i uzdahnu, jedva cekam, rece i poljubi me.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 7 Prosek: 4.3]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.