Preko firme na letovanje

Upoznavanje Srbija

Na kraju leta pre tri godine otišla sam na more iznenada i bez velikih priprema onako slučajno da se odmorim i uživam.Put i jutro kad sam stigla nisu obećavali dobar provod i uživanje ali sve što se tada desilo totalno je izmenilo moj život.To jutro sam se na recepciji posvadjala sa jednim kolegom oko smestaja ali opet neznajući da će me sudbina baš posle nekog vremena smestiti u sobu do njegove ja sam pomislila da je neki divljak.Posle nekog vremena neznajući da je on baš taj bezobraznik počeo je da mi se udvara i dobacuje a meni je bilo simpatično jer nije bio vulgaran a ipak zanimljiv.Na plaži smo se vidjali ali tada medju nama ničeg nije bilo. To veče posle večere bila sam umorna od puta i otišla sam da spavam.Negde oko pola tri ujutro osetila sam kako je neko pod prozorom.Otkrila sam zavesu i videla kolegu kako sedi na verandi uz more.

Pošto mi se više nije spavalo izašla sam da popušim cigaretu.Kolega je bio iznenadjen ali se videlo i da me je gledao onako ispod oka kao da bi me pojebao.Ja sam mislila da to umišljam i nisam puno obraćasla pažnju.Šum mora i topla letnja noć su me namamile da sidjem medju stene ispod kuće.Sela sam medju stene i osetila da je neko iza mene na stepenicama pogledala sam i videla kolegu.Bio je simpatičan i onako na mesečini činio mi se jako napaljen.Sišao je i seo pored mene i onako neobavezno mi je ponudio i da me izmasira a ja oduševljena pristadoh.Posle kraće masaže osetila sam kako mi njegova ruka skliznu medju sise i trgla sam se ali bilo je tako lepo da ništa nisam rekla već sam mu dopustila da me mazi.Poljubio me za vrat a za tren oka njegova ruka je bila u mojim gaćicama i dodirivala mi klitoris koji je počeo da pulsira i da se grči od želje za kurcem.Nisam ni osetila kako je njegov kurac bio već u mojoj ruci,sagla sam se i počela da ga sisam tako snažno da sam čula kako kolega cvili od uzbudjenja a ja sam počela sve jače i jače da ga pušim.Samo sam čula kolegu koji kaže sad ćeš videti koga si ti zavela i šta ću da ti radim.Uzeo me u naručije i snažno me bacio na pesak,skinuo mi gaćice i zario mi svoj kurac tako duboko da sam od bola i užitka počela da svršavam skoro u momentu.Posle toga sam svršila još nekoliko puta i sve jače i jače.Kolega je svršio po meni a ja sam mu još i posisala njegov kurac da neostane ni kap u njemu.Sledećih dana smo išli po raznim plažama i isprobavali razne stvari.Nisam ni slutila koliko će mi to letovanje promeniti pogled na seks i život.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 0 Prosek: 0]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.