poza 69 lezbo

Od Prijateljice do Ljubavnice

Upoznavanje Srbija

Melita i ja smo prijateljice još od osnovne škole, ali kao i većina prijatelja odrasle smo, diplomirale, našle poslove u drugim gradovima i udaljile se. Tako da mi je bilo prilično uzbudljivo kada me jednog dana nazvala iz vedra neba i rekla da je u mom gradu. Kroz razgovor smo skontale da smo obe slobodne pa je dala ideju da zajedno živimo. Zakupnine su bile visoke, i iako je zarađivala prilično dobro kao krupije u jednom od kazina, bilo bi nam lakše da delimo troškove.

Tako brzo smo se povezale kao da smo juče završile školu a ne da je prošlo toliko godina. Bila je u sjajnoj formi, pazila je na ishranu i trenirala je tako da sam se oduševila njenim izgledom. Posle svega par meseci zajedničkog života ušle smo u rutinu i nas dve smo postale sjajne cimerke.

Jedne subote kada smo obe dobile platu, odlučile smo da obiđemo nova mesta i klubove. Skockale smo se brutalno, pomalo provokativno ali ne previše droljasto. Uske haljine, veliki dekoltei i naravno visoka štikla. Nakon par dosadnih klubova, čule smo za jedno novo divlje mesto i morale smo se potruditi oko obezbeđenja da bi mogle da uđemo.

Unutra mračno, glasna muzika i brdo tipova. To su bili najnapaljeniji momci koje sam videla u životu. Gledala sam ih kako balave po mojim sisama i savršenom dupetu, bukvalno svaki momak koji je plesao sa mnom imao je besnu erekciju. Nisu se stideli da trljaju kite o mene, a ja sam popila dovoljno pića da se nisam stidela da uzvratim.

U jednom trenutku sam videla Melitu u uglu sa jednim zgodnim frajerom. Pipao ju je po celom telu, posebno njene sise. Ona je jahala njegovu nogu i plesala u ritmu te moderne elektro muzike. Nakon nekoliko minuta počela sam da se znojim i pogledala prema njoj pokazavši joj da je vreme za pauzu od plesanja i skakanja. drugarice plesanje u klubu

Kada smo se vratile za sto u separeu, obe smo bile rumene u licu. Noć je bila ludilo i brzo je odmicala. Melita mi je u jednom trenutku prišla i masirala mi ramena i vrat dok se nisam dovoljno opustila da još malo plešem. Ponekad bi me onako opušteno i nevino pomilovala po butini i po guzi, sve kroz šalu i zezanje.

Ali kada je vrhovima prstiju okrznula moje osetljive grudi cela sam zadrhtala. Bilo je tako dobro osetiti njen dodir, tako nežan a nevaljao. Zbog glasne muzike morala je da mi priđe do uha kada mi priča i njen topao dah podizao je dlačice na mom vratu. Pored toga mirisala je božanstveno. Iz nekog razloga to mi je toliko prijalo da sam je povremeno pitala nebitne stvari samo da je osetim uz lice.

Kada smo se vratile kući oko tri ujutru, uopšte nisam mogla da zaspim. To je trajalo neko vreme dok nisam odlučila da uzmem svog malog prijatelja iz fioke… ali baš tada je Melita pokucala na vrata moje sobe. Za razliku od mene koja sam se samo bacila u krevet u donjem vešu, ona je izgledala zapanjujuće.

Presvukla se u providni crni negliže koji je istakao njenu besprekorno glatku kožu. Očigledno je očešljala svoju dugu kosu dok nije postala ravna i sjajna, a usne su joj bile vlažne od jakog sjaja. Pretpostavila sam da je došla da mi poželi laku noć. Moj dildo prijatelj je ležao na krevetu pored mene obasjan mesečinom sa prozora.

Mesečina se prelivala i po njenim sisama kada je prišla i sela pored mene. Buljila sam u njene savršene grudi, mnogo seksipilnije od mojih.

„Bilo mi je sjajno sa tobom večeras. Nisi svesna koliko mi značiš, koliko mi je drago da živimo zajedno. Ali… želela sam da ti se zahvalim na pravi način.“ – tada je nežno uhvatila vrh svog dekoltea i spustila ga, otkrivši mi svoje preukusne grudi. „One su za tebe“, šapnula je uz moje uho usled čega sam morala da stegnem noge jer sam osetila trnce u ribici.

„Pre… prelepe su“ zamucala sam.

Areole su bile tamnije od ostatka njenih grudi, potpuno tvrde i nabrekle. Sagnula sam se i uzela jednu od njenih bradavica u usta, šarajući jezikom oko nje. Uzdah koji je usledio izazvao je izlivanje mojih sočnih sokova u moje gaćice. Ritmično sam išla sa jedne dojke na drugu, ližući svaki centimetar. Pomazila me je po kosi i nežno mi podigla glavu.

Naši jezici su se spojili zajedno sa usnama u dugom, sporom poljupcu. Beskrajno smo sisale jedna drugoj jezik, a ja sam prstima prelazila po toplom mesu njenog vrata, ruku i leđa. Zadrhtala je pod mojim dodirom i osetila sam da je, iako mi je prva prišla, bila nova u ovome. To me je iznenadilo i… jebeno napalilo. Na sreću, imala sam dovoljno iskustva za obe i bila sam spremna da je vodim.

Pod mojim rukama osećala sam kako joj srce divlje poskakuje. Pomerila sam prste niz njene drhtave sise do strane pa preko bokova koji su bili puni i mesnati osetila sam njene guzove. Moja prijateljica iz detinjstva je samovoljno raširila butine, a iz njih je dopirao topao miris seksa. Delovalo mi je da je već mazila svoju pičkicu pre nego je ušla u moju sobu jer sam i na njenim prstima osetila sličnu aromu.

liže pičku lezbejkeRaširila sam prstima njene usmine i osetila mekano, mokro meso unutra. Zajecala je glasno i uhvatila me za ruku. „Dosta dodira“, rekla je. „Dosta ili ću odmah svršiti.“

„Pa svrši za mene…“ odgovorila sam tiho.

„Ne… molim te… Želim da to učini tvoj jezik.“

Potpuno je skinula negliže i pomalo uplašeno raširila svoje noge, dajući mi svoju sočnu pičkicu. Kleknula sam, spustila lice i rukama poduprla njene noge. Držeći je tako, bila je potpuno otvorena i ranjiva za mene. Njeno celo telo je sada drhtalo dok sam zurila u njenu prelepu mirisnu vaginu.

„Molim te“, molila me je. „Dugo sanjam ovaj trenutak, nemoj da predugo čekam…“

Namignula sam joj i krenula pravo na njen klitoris, ližući njega i grickajući sve okolo. Bila je jebeno ukusna! Glasno je cvilila, a ja sam je malo izdigla i spustila pogled na njen naborani mali šupak. Bio je tako savršen i privlačan da sam morala da prođem jezikom oko njega, a zatim pritisnem vrh jezika pravo u centar uskog braonkastog kruga.

„Oooh, oooh, ahhhh!“ zastenjala je.

Nisam bila iznenađena njenom reakcijom, očigledno joj niko nikada nije lizao anus. Zabila sam jezik pravo u njen šupak koliko god je mogao da uđe, a zatim je lizala odatle do vrha njene pičke. Njen klit je bio neverovatno osetljiv, moja cimerka se silovito izvijala i dozivala moje ime dok me je nežno čupala za kosu. Zatim sam gurnula nos pravo na klitoris i zalutala jezikom duboko u njenu vaginu.

Njena pička je bila oštrog mirisa, a ukus me je izluđivao od požude. Tada sam uradila nešto rizično ali sam morala da probam. Izokrenula sam celo svoje telo i svoju pičku spustila na njeno lice. Test je uspeo – počela je da sisa moj klitoris, ne baš stručno ali veoma željno i halapljivo. Oštro sam uzdahnula, pokušavajući da dođem do daha, dok je ona sve više sisala i lizala.

Malo se povukla i uspela sam da vidim preko ramena da je posisala jedan prst i zabila ga pravo u moj šupak. Opet, nije bila iskusna ali je koristila instinkt i ubrzo je ceo njen kažiprst bio duboko u mom čmaru. Oštar bol je samo pojačavao ogromno zadovoljstvo. Tada je nabila dva prsta svoje druge ruke pravo u moju pičku, istezajući je i igrajući se njome, trljajući drugim prstom kroz tanki zid između moje vagine i rektuma. poza 69 lezbo

Nekako je tačno znala šta želim i šta volim. I naravno sve je to bilo previše. Silno smo se tresle dok smo strmoglavo jurile ka zajedničkom vrhuncu. Moja pička se grčila dok je moj orgazam tutnjao kroz mene. Dahtala sam kao kuja na vrelom suncu. Ispod mene, moja slatka Melita je još glasnije dahtala i drhtala dok su joj se sokovi izlivali iz pičke, a ja sam ih sve uhvatila jezikom i gutala svaku kap.

Uzdišući, ja sam poslednjim delom snage sišla sa nje i srušila glavom blizu njene glave. Tada smo krenule pohotno da se ljubimo, da se žvalavimo kao prave ljubavnice. „Misliš da ćeš sada moći da zaspeš?“ upitala me je uz osmeh.

„Samo ako ostaneš ovde sa mnom. Ko zna šta će mi sve pasti na pamet kada se probudim.“

Sklupčala se pored mene i ubrzo smo srećno utonule u san. Bila je to samo prva od mnogih zajedničkih divnih noći.

KRAJ!

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 3 Prosek: 4.7]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.