Mladi pastuh 1

Upoznavanje Srbija

Lezao sam u sobi i citao neku erotsku pricu.Sve dalje sto sam odlazio sa pricom sve sam se vise palio kao mladi Pastuh,kurac mi se dizao.Inace necitam bas te price u kojima ima Incesta,ali ovoj se nije moglo odoljeti.Sav taj opis,laz ili ne,ali mene je lozio do dna i dizao me u visine.Ma znao sam da to nije istina ali mozak je dole slao signale i podizao ga do granice.Osjecao sam se vrlo uzbudjen,ustekao bi ga u sta bilo.Ma u tom trenutku nisam mislio ni na sta samo da mi je bilo da nesto jebem,bilo sta.
Ali nisam imao sta,osim da ga izdrkam.Citajuci pricu polako sam ga drkao da nesto nepreskocim.Sve je to vise djelovalo na mene da sam se u potpunosti uzbudjen slagao sa tim tipom koji je jebavao svoju majku.Taj opis te price taj cin seksa,ta oralna predigra taj sav scenario,pa to je ludilo koje je i mene popalilo.Drkao sam sve brze,nisam obracao paznju ni na sta,sva moja koncentracija je bila u toj prici.
Vrhunac u koji sam ulazio i ja i taj mali koji je u prici svojoj uzivao dok je jebavao a ja dok sam drkao.
Skoro pred sam kraj i on i ja!Vrata moje sobe su se otvorila!Ovo sad nije bila prica,tipicna sramota,ali nisam mogao od toga da pobjegnem.Zaprepastena a ja brzo sam navlacio gace i hlace.Od stida i srama nisam ju ni gledao.Brzo je zatvorila vrata.Zasto nije pokucala,zasto?
Ali vise to nije ni bilo bitno,bitno je sta je ugledala.
Satima nisam izlazio iz sobe,neznam koje izvinjenje da kazem,kako da ista reknem.
Nisam se uopste usudjivao,ma ni da se pojavim bilo me je stid.Stalno mi je na pameti bio njen pogled,moj sram i njeno veliko a i moje iznenadjenje.
Bacio sam i casopis iza kreveta,gadio mi se tada,stvarno sam se lose osjecao.Noc sam jedva prespavao,sanjao sam svaki put istu scenu.Svaki put sam se budio i bjezao od toga.Ali kad bi opet zaspao sve se ponavljalo pod depresijom tog dogadjaja u snu se dogadjale jos gore stvari,jos gore.Ali samo sam to sanjao.
Kad god bi se ponovo budio,kurac mi je bio dignut.Osjetio sam da sam umoran od svega toga,nisam to zelio ali samo se desavalo.Poceo sam da gubim kontrolu nad sobom.Pomislio sam da izdrkam da ce to sve otici jer sam pod uticajem price poludio.Ali nije bilo tako.Poceo sam da ga drkam ali nisam uzivao.Htio sam to brzo da uradim ali on bi se tada spustao jer sam zamisljao djevojku.Odustao sam pokrio se i ponovo zaspao.Ponovo sam u san utonuo.
U snu potpuno budan,gol na krevetu sam lezao.Usla je u sobu,gola.Pocela je sa milovanjem moga tjela.Pocela je da ljubi i sisa moj kurac.Drkala ga je isto kao ona iz price,da uzivao sam u tome.Nisam se budio.
Vlazna,popela se na mene i stavila ga unutra,bila je jako vruca i tjesna.Osjetio sam sve,nisam se budio.
Tako se ljepo jebavala nisam ju zelio,ali sam se prepustio,naprosto uzivao sam u tome.Njene grudi u koje sam nepomicno ocima gledao dok je ona stenjala.
Grudi su se njihale prema meni dok je ona sjedala na kurac koji je duboko u nju ulazio,nisam se budio.
Zajecala je jako,kao da se otimala,ubrzavala je.Osjetio sam da mi krece sperma iz dubine mozga sam to osjetio.Tada sam se probudio.Sav znojan,kurac dignut sve mi je govorio.
Zadihan kao da sam stvarno jebavao,uzbudjen i zadihan,probudjen u plafon sam gledao.
Prvo sto sam pomislio,moram da izdrkam,moram.Mislicu na nju samo da izdrkam.Uzeo sam ga u ruku i poceo da drkam,misli su bile tamo nazad kao u snu.Za nekoliko minuta,mozda dve tri sperma je spricnula u nju tj van,u mojim mislima u nju ali ipak van,uh napokon sam svrsio.Pomislio sam sad je kraj tom svemu ali nije bilo tako.
Samo sam zaspao,nisam vise sanjao seks ali sanjao sam nesto ljepo.Sanjao sam nju ali ne golu i ne na meni kako se jebe nego drukciju posve drukciju.
Ujutro oko 10 sam se probudio,spusten mi je bio.Osjecao sam se ljepo,nisam bio onako uzbudjen,ali misao je ostao.
Vjerujte nisam ga ni tjerao iz svoje glave.
Dobro jutro tesko sam to rekao.Dobro jutro,odgovorila je.
Otisao sam u kupatilo.
Stan je mirisao na slaninu s jajima.Sjeo sam za stol.
Nisam mogao da doruckujem.Nisam mogao nista sve mi se nekako gadilo sve osim,ma sve.
Izvini za ono jucer.
Sutila je samo.
Kasnije sam izasao,otisao kod djevojke.Bio sam nekako napet,nista joj nisam govorio.Tucali smo se.
Ali nije to bilo ni 10% uzitak kakav sam u snu osjetio.
Mada je moja djevojka dobra u seksu nije nesto posebno ali radila je sve ono sto inace djevojke rade.Pusenje i jahanje i mjenjanje poza.U trenutku kad sam ju jebavao odozada,kad bi oci zatvorio san mi je dolazio i tada sam uzivao,tada sam ju jebavao zestoko,cuo sam kad bi jako stenjala.
Nisam mogao da svrsim brzo.Rekla mi je dali imam neki problem?Ne rekao sam joj i kasnije otisao kuci.
Zivjeli smo sami u dosta velikom stanu,koji je kupila prije dve godine kad smo prodali kucu.
Legao sam nisam mogao da zaspem.
Zelio sam da me to sve prodje da zivim opet normalno.
Mrzio sam casopis erotike i onaj seks koji je incest opisivao.Mrzio sam ga ali sam,sam sebe lagao.Prazan od seksa jer sam sve skoro sa djevojkom potrosio,ali pomisao na nju iz sna.Ali pomisao i on bi se odma polako dizao.
Ustao sam se i pokucao na njena vrata,nije odgovarala.
Omisljao sam se pa opet tiho pokucao,opet nije odgovarala.
Htio sam da se izvinem i da zatrazim oprost zbog mog nemoralnog ponasanja.Ali nije odgovarala.
Odlucio sam se da udjem.Polako sam malo vrata otvorio i provirio.Jedna lampa je gorila,posve slabo.
Bilo je jako vruce pa je ventilator puhao,pomislio sam da me nije cula zbog ventilatora.Spavala je ledjima meni okrenuta.Nisam zelio da ju budim.
Polako sam htio da zatvorim vrata.
Udji,rekla je tiho!
Nije se okretala,lezala je ledjima okrenutim meni.Prisao sam krevetu nekako nesigurnim korakom,duboko sam disao.
Bio sam uzbudjen i pomalo sam se bojao,a bilo me je i stid.
Ali i jos sam nesto osjecao dok sam ju gledao.
Okrenula se i malo podigla.Podigla je jastuk i naslonila se na njega.Dekolte spavacice je puno pokazao.Spustio sam pogled prema podu.
Sta si trebao Miso?
Ni nisssta,samo sam se htio izvinuti za ono,nisam pogled podizao.
Sjedi!
Sjeo sam na mekan krevet.
Zaboravi to,desilo se.Moja je krivnja sto nisam kucala.
Pomilovala me po kosi.Eto oprostila sam ti.
Srce mi je jako lupalo.
Podigla je noge,spavacica se srozala niz njene noge prema gore.Povukla je pokrivac polako da se pokrije.Tada vrlo spontano ukazala je u tami njena vagina ali na kratko.
Polako se pokrila.
Uspravila se,zagrlila me i poljubila.Podigao sam glavu tako da su se u sekundi usne na usne naslonile ali nisam to htio.
Poljubio sam ju onako njezno i strasno.Nije bila iznenadjena.Stavio sam ruku pod pokrivac i pomilovao joj bedra.Milovao sam je po cjelom tjelu dok smo se ljubili tako nije mogla da govori.Presao sam na grudi koje su kipile iz dekoltea spavacice.Noseni ludim cinom i strascu,vrlo brzo smo bili goli.Drkala ga je njezno,saptala mi nesto na uho,od jakog pulsa nista nisam cuo.
Legao sam joj medju noge i usao odma u nju do kraja.Uzdahnula je duboko.Nastavio sam da stavljam i vadim iz nje,disala je duboko vise stenjala pod mojim naletima u nju.Pocela je da radi i ona,mjesala je polako osjetio sam da cu svrsiti bio sam jako uzbudjen.Brzo sam ga izvadio.
Polako,polako saptala je tako seksipilnim glasom.Nastavili smo se ljubiti,milovao sam joj grudi i stavljao prst njezno u vrucu vaginu.Lezi Mico,lezi molim te.Legao sam na ledja.
Onda je krenulo ludilo.Sisala ga je samo vrh.Bilo je neopisivo.Onda je sjela na njega i pocela da mjesa.Nije dugo trajalo pustio sam mlaz u nju,osjetila je da svrsavam,ubrzala je.Nedugo zatim i ona je zastenjala ali se nije spustao.Niti je ona silazila sa njega.
Nista nismo govorili.Nastavila je da me jase.Grudi sam joj milovao,ljubio i sisao joj bradavice.Stenjala je sve jace.
Milujuci joj guzove,nespretno sam joj dodirnuo anus.
Zastenjala je jako od ljepote,nastavio sam da ga dodirujme polako.Ubrzavala je sve brze i brze.Sve je vise ste
njala i sve se jace nabijala na kurac.Sva je mirisala,cak i anus je mirisao na kremu koju je koristila.Svjeze je bila okupana,svjeza i iskusna,radila sve sto sam htio.
Kraj je bio bolji nego u onoj prici.
Svrsili smo skoro zajedno.Nisam ni pomislio da sam to ja i da tako nesto radimo.Mislio sam da je to opet san ali nije
bio.Ustao sam se pokupio svoju robu i otisao van.Tusirao sam se dugo.Kasnije sam zaspao.
Jutro je donelo nesto novo.Nisam se vise izvinjavao.Ali nismo o onome sinoc nista ni govorili.Subotnje jutro,sve je bilo kao i obicno.Od tada svako vece sve pocinje iz pocetka i o tome se nikada vise nista nije pricalo.Gotovo godina dana vec traje ta dnevna sutnja o onome sto se desava nocu.
Mozda se stidimo o tome da pricamo,mozda ali da uzivamo nocu to je istina.Jer izgleda da to nisam ja a da to nije ona,tako se ponasamo,ali samo nocu.
Dan donosi normalnu atmosferu.Jos nikada se nismo jebali po danu,niti ujutro.Neznam zasto,nikada kazem.Ali zato nocu i po nekoliko puta zaredom.Uvijek isto,uvijek udjem u njenu sobu,polako.Svjetlo je skriveno skrivalo tjelo koje sam dobro poznavao ali uvijek izpocetka ga otkrivao.
Iskusna uvijek je o svemu razmisljala i sve je bilo sigurno.
Zastitila je i sebe i mene.Pametna,ginekoloski je sve odstranila kako nebi doslo do problema.Tako da je svrsavala u uzitku a ja sam svrsavao duboko u nju.Jer to je ono sto je ljepo kad se u potpunosti uziva u seksu.Od poza najvise obadvoje volimo kad je ona gore.Kad ga jase i duboko unutra prima.Kad stenje i uzdise kad svrsava i kad ja svrsavam kad ju uzmem za kukove i nabijem do kraja,tada je u transu uzdaha koji govori sve kako je to milina.
Nisam ni ja volio ali eto kad sam procitao pricu nisam ni znao koliko sam lud i koliko je blizu ono sto je najbolje samo treba da se otkrije.Ali nije bilo lako,priznajem.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 0 Prosek: 0]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.