posisao mi je kurac tvrdi

Kad mamica voli sina pa ga dovede ljubavniku

Upoznavanje Srbija

Vec neko vrijeme se vidzam sa jednom gospodzom koja ima nekih 45 godina.Dama se zove Maja i visoka je nekih 165 plave kratke kose lijepih veselih ociju malo bucmastog lica sa finim jamicama na obrazima kad se nasmije.Tijelo ima onako lijepo odrzano iako se pojavio koji kilogram viska oko stomaka ali joj je to bas sexy stajalo.Sise su bile malo vece sa jako izrazenimbradavicama koje su prijetile da probiju i grudnjak i sav teksitl na njoj inace veoma osjetljive na dodir i na ljubljenje i sisanje.Bokovi malo jaci guza cvrsta noge lijepo oblikovane a picka depilirana i uvijek vlana.Upoznali smo se prilikom mog ljetovanja na Crnogorskom primorju u jednom manjem primorskom mjestu.U stvari ja sam se upoznao sa njenim sinom koji je imao 20 godina.Decko sarmantan malo visi od majke fino razvijen sa veselim licem krupnih smedzih ociju.Upoznali smo se na plazi i lijepose onako kroz pricu zblizili.Primjetio sam da potajice baca pogleda na moje medzunozje u kupacim gacama dok je on nosio siri sorc.Kroz pricu smo se dotakli toga da sam mu ja rekao da volim da se suncam gol i da bih volio da mogu to negdje i ako on zna za neku skrivenu plazu na sta je on onako se malo strecnuo i nasmjesio sto mi je bio znak da nesto zna ali i nesto vise.Osjetio sam da bi i on to isto volio ali se nije usudzivao da ista kaze otvoreno.Nisam insistirao nego samo rekoh sutra cu malo da porsetam okolo da pokusam naci nesto a on ko iz topa izbaci mogu li i ja i zacrveni se.Ja se nasmjesih i rekoh nema problema ako bolje poznajes okolicu dobro bi mi dosao vodic a on rece pa ja sam tako malo svrljao i otkrio sam jednu malo zabacenu uvalu malo joj je teze prici ali nema nikoga i samo se moze s mora lakse prici.E onda sutra idemo druze jel vazi a on se opet nasmjesi i zacrveni na to.Sutradan se nadzosmo na plazi i naoruzani peskirima i sendvicima i vodom krenusmo.Setali smo uz kamenitu obalu kad smo napustili plaze i on rece morat cemo na staru cestu pa cemo se spustiti malo strmijom stazom treba ici polako na sta mu ja rekoh iskusan sam planinar pa nece biti problema.Poslija nekih petnaestak minuta on rece sad cemo naici na stazu i silazimo polako.I zaista ukaza se jedva vidjljiva staza i mi krenusmo da se spustamo.Spustanje je bas bilo zahtjevno i trebalo je biti oprezan.Nakon nekih pet minuta spustismo se u omanju uvalu koja je bas lijepo bila zaklonjena i tesko je bila primjetna odozgo nego se vidjela samo s mora ali to nam nije smetalo.Ka stigosmo stavismo prositrku i peskire na sljunovitu plazicu i ja skidoh kupace gace.Inace ima nekih 56 godina visok sam 170 oko 78 kg i dole sam obrijan i obrezan.Kad se skidoh pogledah u mog mladog druga a on je stajao i gledao u moj kurac.Sta je rekoh sta ti cekas hajde ne stidi se na sta on malo crven u licu i sam svuce sorc i ispade lijep omanji kurac ne bas neke velicine ali i malo tanji od mog sa finim jajima isto obrijan i to svjeze vidjelo se.Bio je u poludignutom stanju i vidjelo se da raste a on je i dalje malo se crvenio dok se ja ne nasmijah i rekoh:sta je sta se stidis imamo isto i ti i ja nema cega da se stidis.Ama neznam sta da kazem malo me je stid ali mi nije prvi put da vidim golog muskarca.Pa lijepo rekoh ja pricaj mi o tome malo i ja sjedoh te i on isto ucini .Pa da budem iskren imao sam jednog tako starijeg i ….malo zacuta pa nastavi pa bili smo nekoliko puta skupa i imali smo sex.Ja se nasmjesim i samo rekoh pa lijepo znaci bisex si i volis to a reci mi samo on te je guzio ili..On se nasmjesi i rece sa malo sagetom glavo da on je mene jebao i ja sam uzivao u tome i sage glavu.Daaj hajde ne stidi se ohrabrih ga ja pa sta fali ako ti je bilo lijepo.Pa jeste bilo je bas lijepo a i ti imas kurac slican njegovoma i godine su tu negdje.Znaci ti volis malo staije mmm pa lijepo i meni se sviddzaju mladzi.Nego hajmo malo u vodu pa cemo kad izadzemo vani i osusimo se da namazemo uljem jedna drugog da ne izgorimo nasmijem se i pljesnem ga malo po ramenu.Te se dignemo i ubrzo se nadzosmo u vodi te malo zaplivasmo.Nismo dugo plivali pa se vratismo do plice vode i ja mu se primakoh te ga uhvativsi blago za lice primakoh mu se da ga poljubim a on zatvori oci i blago otvori lijepe i pune usne.Ja ga poljubih i on i sam poce da odgovara jezikom i ubrzo smo se zestoko jezicili a ja spustih ruku na njegovo cvrsto i lijepo oblikovano dupence a drugu ruku spustih mu na vec cvrst i ukrucen kurac.On samo uzdahnu i jos jace me poce da ljubi i sam hvatajuci moj vec tvrdi kurac u ruku.Kad odvojismo usne on me pogleda i samo se culo uuuh.Ja sam u polako drkao a i on isto tako moj i ja ga povedoh prema plazi vodeci ga za kurac a on je poslusno isao za mnom.Kad izadzosmo ja ga blago dodirnuh po ramenu pokazujuci mu da klekne i da uzme moj kurac u usta.On se samo nasmjesi i kao da je jedva cekao kleknu i poce da mi lize jaja i cijelom duzinom kurac.Tesko je disao i samo me je gledao u lice napredujuci ka glavicu i kad ga dosegnu uze ga u usta i poce da ga guta i pusi a na licu mu se vidjelo da uziva.Ohhh too mali dobro to radis mamicu ti jebem na sto on poskosci i poce jos zesce da ga pusi.Ahh pali te da ti spominjem mamicu jeli a on ne pustajuci moj kurac samo klimnu glavom i poce jos zesce da ga dudla gutajuci ga do jaja.Aaah ima da me upoznas sa njom pa cu da vas izjebem obadvoje a kad nju izjebem dat cu ti kurac da ga dobro olizes i da osjetis sokove mamine picke.On na to poce da se trza jer je svrsavao a da svoj kurac nije ni dohvatio to ga je toliko napalilo.I meni se blizio orgazam i ja ga nabih jace jos uzevsi ga za glavu i poceh da mu govorim toooo pickicee oaaaah evo ti gutaaaj i poceh da mu svrsavam direktno u grlo na sta on poce da guta ali je jedan dio i izlazio jer se umalo nije zagusio.Oci su mu zasuzile ali nije popustao dok nije sve iz kurac izaslo i kad je progutao ono sto je izlazio on ociti glavic i oliza sve sa osmjehom i rece uuuuuh ovo mi je bas pasovalo aah tatice dobro si svrsio a jebat ces mi mamicu to cu da sredim a i mene sa njom da znas.Odlicno rekoh radujem se tome.Poslije toga udzosmo ponovo u vodu i tu se jos pomazismo i on mi opra kurac kao i ja njemu i ponovo izadzosmo van te sjednosmo na peskire i zapalismo po cigaretu.tu smo ostali cijeli dan zvalili se ljubili palo je i zajednicko pusenje al ga nisam htio guziti jer to sam zelio da ostavim kada budem mu mamu jebavao da i ona vidi.Tako smo zivali i onda odlucismo da se popnemo i uputimo ka nasim apartmanima.On i majka mu bili su smjesteni u istu zgradu samo dva apartmana dalje i vidzali smo se na zajednickoj tersai.Kad se vratismo ja odoh da se istusiram a dogvor je bio da kad se vidim na terasi da me on pozove da me upozna sa njegovom mamom.Kad se istusirah sredih se i nabacih laganu kosulju kratkih rukava i sorc bez gaca te papuce i izadzoh na terasu te sjedoh za moj sto za kojim sam inace sjedio.On se jos nisu pojavli i nakon nekih desetak minuta pojavise se a ona mi klimnu glavom kao pozdrav a on mi mahnu rukom i nesto joj rece na sto se ona nasmjesi i pogleda ga te mu klimnu glavom.On se upiti ka mom stolu i pozdravi se samnom te rece hajde pridruzi nam se i ja ustadoh te krenusmo ka njihovom stolu.Ona je na sebi imala laganu majicicu na bretele i neki sorc sa japankama na nogama i ja kad se pridruzih ona se malo pridize i pruzi mi ruku rekavsi izvolite ja sam Maja a ja joj uzeh ruku prinesoh je usnama blago je poljubih u nadlanicu i predstavim se a ona na to jao kakav kavalir drago mi jei sjedosmo.Ona je bila nasmijana i veoma vesele naravi pa mi se zahvlai sto sam se sprijateljio sa njenim sinom i on joj je svasta lijepo napricao o meni a ja se nonsalantno osmjehnem i rekoh gospodzo Majo vas sin je divan decko i svaka majka bi ga pozeljela.Ona mi rece moli te bez da se persiramo a posto ti je moj sin drag i ti si meni sad jos vise drag.Imam samo njega i to mi je sve.Razumijem te draga Majo i divan je vjeruj mi.Da on mi je sve kako rekoh ostao od muza koji je premunuo prije nekih pet godina i u njemu vidim sve.Lijepo te slusa vidim i divno se slazete a non sto prica o tebi kako si najbolja majka.Ah prica on ali ne sa svakim i mogu samo da zamislim sta ti je sve napricao blago me dodirnuvsi po ruci kao ah taj moj sin stali je sve pricao sa osmjehom na licu.Ja je pogledah i rekoh on je samo lijepo pricao o jednoj Maji koju voli najvise na svijetu i koja mu je sve na svijetu opisao je tako lijep da mi je bilo jasno da je zaljubljen do usiju a i ja sam poceo da osjecam simpatije za tu Maju i svi se nasmijasmo.Ah sine pa ti si mene opisao tako da se covjek zaljubi pa sta cemo onda i opet me pogladi po ruci gledajuci me u oci sto je bio znak da ce biti nesto i ja je onako isto tako ovlas isto pomilujem po ruci i narucim nam po pice jer sepojavio konobar.Kad narucismo pice i hranu konobar se udalji a ona nas pogleda obadvojicu i kao oziljna upita:A gdje ste vas dvojica cijeli dan ha i meni namignu i nasmjesi se.Ja se isto tako nasmjesih i rekoh:Pa pitao sam tvog dragog sina imali neka uvalica gdje se moze slobodno suncati jer ja volim da se suncam bez odjece pa smo tako nasli jednu i bili tamo i suncali se.Na to ona pogleda sina pa rece:bebac ti meni to nisi rekao mogla sam i ja sa vama i ja volim da se suncam gola i bas mi to prija.Mali se uskoprcao a mi se nasmijasmo malo glasnije dok se on crvenio i pokusavao nesto da kaze.Ona ga pomilova po licu i rece mu aah mali moj sta ima veze pa mama te je rodila kupala nista nema sto nisam vidjela a ti ako se stidis da mamu vidis golu pa zar me nisi spijunirao dok se turiram ti nestasni decko i opet mi namignu i mi se nasmijasmo a on je i dalje crvenio.Ne brin dragi moj rekoh mu vidis da te mama podrzava sutra idemo svi tamo pa cemo se lijepo sunbcati i uzivati u suncu i nema potrebe da se nesto stidis.Ona me milo pogleda i rece hvala ti sto ovog mog razumijes i sto mu pomazes i ja vec odavno vidim sta njega privlaci i znam da cita kojekave price i gleda slie i filmove ali on je moje dijete i sve cu uciniti da bude sretan i zadovoljan sto je meni dovoljno govorilo a to je da ce pristati na sve i pred sinom a ako treba i njega c ukljuciti u tu pomalo perverznu igru sto me je i te kako pocelo da pali i kurac mi se digao.Jos smo uz eceru i pice pricali i smijali se te se dogovorismo da ujutro idemo svi skupa a ona ce nam pripremiti nesto za jelo i pice ida krenemo malo ranje da mozemo biti sto duze tamo sa zeljom i nado da tamo nebude nikoga da nas ometa.Ujutro smo se nasli i kada stigosmo na plazu prostrijesmo peskire i ja se odmah skidoh a i Maja skide gornji dio kostima koji joj je pokrivao povece sise a skide sorc i ukaza se prelijpo tijelo sa depiliranom i mesnatom pickom a kada joj se i sin skide kod njega je vec bila vidljiva erekcija koju pokusa da prikrije ali Maja ga zadrza i receaaa vidi ti mog malog kuronje sto je porastao mmm pa boze kako si mi porastao malo ti je veci nego tatin ali ovaj kod naseg dragog posisao mi je kurac tvrdiprijatelja je bas komad mmm i obliza se gledajuci u moj kurac koji se sam od sebe vec poceo da propinje,Hajde sad momci da sjednemo i da popijemo malo soka i da me namazete momcine moje drage.Posto malo otpismo soka ja uzeh ulje xza suncanje i polih je po ledzima jer je ona legla na stomak a rekoh malom da joj polije po nogama i guzi i da joj utrlja ulje.Ja poceh od ramena a on poce od stopala i polako se penjao ka guzi dok su mu se ruke pomalo tresle a kurac se dobro propinjao.Dok smo je tako mazali ja po ledzima a sin po nogama ona nas upita:jesteli vas dvojica se ovako mazali uzajamno ha jesteli bili nestasni na to mali se zacu sa jednim mamaaa jooj hajde sine nema problema sve je lijepo razumije mama tebe sine i ako jesi nesto radio sve je lijepo skupa cemo ja i ti naseg taticu da namazemo i slatko se nasmija,Tako smo je svuda namazali mali joj je lijepo iznasirao guzu a ja ramena i ona se okrenu i rece a sad ce tatica da me namaze dole a ti sine po sikama vazil ha i opet se nasmija.Ja krenuh od stopala lijepo joj ih izmasirah i ona poce da stenje a mali je stidljivo krenuo po sisama da je razmazuje a ona ga ohrabri hajde bebice mamina slobodno mi sike namazi i diraj ih pa dojio si ih mamicu ti tvoju.Ja sam polako prilazio ka medzunozju i pomalo sam je vec dodirivao po mesnatoj picki a ona malo rasiri noge i ukaza se lijepa roze boja njenog otvora i klitic kojeg ja malo dodirnuh i protrljah na sta se noj ote dubok uzdah i tiho rece oooh kako ovo godi kad a muska ruka dira uuf to bebice samo daaj pososaj mi sike ljubavi i mali se nage i povce da joj doji jednu pa onda drugu bradavicu a ja se sageh i poljubih joj klit pa onda jezikom je malo dohvatih po njemu a ona jos vise rasiri noge izdizuci se.To nije trajalo dugo i ona rece a sad na red ti mali pa cemo onda skupa naseg taticu da namazemo.Lezi bebice taako i njega nbamazasmo po ledzima ona po guzi a onda mu ona rece da se okrene i rece meni ti mu mazi gore a ja cu da se pobrinem za donji dio i namignu mi.Ja mu namazah prsa a ona poce od stopala i polako se priblizavala mladom kurcu koji je stajao uz stomak cvrst sa kapljicom na vrhu glavica i kad stize do njega ona se sage i obliza tu kapljicu a mali zadrhta.Ona se opet sage uze ga u ruku i jednom rukom mu pce da mazi jaja a drugom mu ga je polako drkala naginjuci se da ga uzme u usta i meni namignu i pokaza glavom da mu dam svoj kurac da ga uzme u usta sto ja i ucinih i primakoh mu moj kurac usmana a ona njegov uze u svoja usta gledajuci mene i sina kako ga pocinje da pusi.Ona je malom isto tako pusila i mene gledala a mali je ubrzo poceo da se grci i da se glasa sa aaaah mamaaaa aaaooo sto je lijepoo a ona mu je odgovarala daa bebicee mmm da mama rucka sinovu spremicu mmm ukusna jee.Kad se smirio ja izvadih kurac iz njegovih ista i ona rece sad si ti na redu i ja legoh prvo me namazase svuda po ledzima a ona mi je mazala i guzu i osjetih kako mi je dohvatila jaja i malo prodze prstom izmedzu guzova i malo me pritisnu na rupicu sa jednim mmmm kad se okrenuh ona rece sinu ti donji dio a ja cu da mu sjednem pickom na lice hocu da me lize jer poceo je dok ste me mazali zelim da osjetim taj jezik a ti bebice se posluzi tim ukusnim kurcem na koji ce mama da se nabije kad mi pickicu oblize i sjede mi pickom na lice a mali poce da ga pusi gledajuci majku kako se grci dok sam ja zuviao da joj lizem picku iz koje poce da ljeva.Ona ubrzo poce da se glasa i da vice aaah tto aaah kako je ovo dobrrro jaooo kako lizess uuuuh jedva cekmaam da ga osjetimm daaj sine skloni se da mamica se nabije na tu kurcinu i kad se malo odmace ona me pkoraci uze kurac i namjesti ga na ulaz i samo sjede u jednom pokretu sa glasnim aaaaah jaooo sto je dooobrooo.Ja je uhvatih za bokove a malom rekoh daj sisaj jos bradavice i dok se ona nabijala i ja sam sam odozdo nabijao a ona je samo stenjala i vikala aaah daaa jebii jebiii nmeeee to sinee doji mamicuu dok me ovaj divni kurac rasturaaaa aaaaj i poce da se grci i uvija osjetih jos njenih sokova na kurcu i meni krenu sperma iz jaja i ja se oglasih aaah svrsavaaam uuuuuuf a ona samo pojaca mjesanje i zavika daaj napuniii mee oooh tooo kad osjeti prvi mlaz moje sperme u sebi.Dok sam svrsavao ona pade po meni i poce da me ljubi zestoko a mali je zdusn drkao svoj kurac i ubrzo se ion zacu da svrsava a kad to ona cu podize se uze sinov kurac i strpa ga u usta i poce da skuplja ono sto je iz njega jos kuljalo.Kad svrsismo malo se odmorismo i ona sidze sa mene poljubi me i rece uuh ovo mi je trebalo nisam odavno osjetila pravi kurac u sebi i hvala ti na ovome sto si mi pomogao da i ja a i moj dragi sin uzivamo sa tobom.Kad smo se malo odmorili usli smo u more i u vodi smo se jos ljubili fatali mazili a kad se iskupasmo sjedosmo da jedemo.Tako je dan prosao u nasim igricama sin je pusio meni lizao njenu picku ja sam skupa sa njom pusio malome i tako je pojebas jos jednom dok j ona sinu pusila kurac jer nij htjela da je jebe nego je rekla da ce mu nabaciti jednu gospodzu sa kojom se upoznala tako da cemo sutra biti u cetvoro i da ce ga ona nauciti i tome i poslije svih tih lijepih aktivnosti vratismo se nazad u pansion da se istusiramo i zajedno na veceru da dogovorimo sutrasnji dan kako da ga provedemo.A o tome sta se desavalo dalje ako vam se svidi prica bit ce nastavak.Toliko od mene dragi citaoci vase kritike ili pozitivne ili negativne ce uticati dali ce biti i nastavak a toga ima jos sa ovom veselom udovicom i njenim slatkim sinom.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 16 Prosek: 4.9]

2 komentara na “Kad mamica voli sina pa ga dovede ljubavniku

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.