Jezik i kita na mramoru

Upoznavanje Srbija

Mijesala sam guzom, nabijala se sve jace i spremala se na jos jedan orgazam. Spustila sam tijelo prema njegovim nogama; sada sam mu se naprcila otvorenije nego ikada i sevila ga brzo i snazno. Guzovi su mi se tresli, sisama sam udarala po mramoru izmedju njegovih nogu, a klitorisom se trljala o njegova jaja. Znala sam da mu se svidja pogled na moju straznjicu i da uziva u trljanju. Pozestila sam gibanje i ponovno dozivjela poznate potrese setala sam lagano dugim stazama groblja, okruzena spomenicima i ugrijanim mramorom, na ranojesenjem blagom suncu. Mir i plodovi divljeg kestena podsjetili su me na vrijeme kada sam s Lukom provodila sretne dane, zapravo za sjecanje mi je ostalo zaista tek nekoliko sretnih dana… Vec devetu godinu posjecujem njegov grob upravo na njegov rodjendan; tko zna mozda bi bio jos na zivotu da moja ruka nije dotakla njegovu sudbinu… i kocnice na njegovom luksuznom crnom BMW-u. Devet dugih godina svakodnevno oblacim crninu, najcesce kozu ili cipku, i proklinjem dan kada sam ga upoznala. Stalne svadje, udarci, poslovna putovanja kojima je skrivao afere s drugim zenama, ucinise da stvari stavim pod kontrolu. I zavladam svojim zivotom. I njegovim… ha, ha. Koracala sam alejom uz arkade, koznati plast vijorio je iza mene i otkrivao crni korzet i haltere. Pokoja bakica gledala me kao utjelovljenje antikrista, no ja svoj ritual obavljam vec deveti put. Skupocjeni mramor izronio mi je pred oci, bljeskajuci se. I to me kostalo veliki dio nasljedstva, no, isplatilo se, svake godine beskrajno uzivam u njemu, tocnije na njemu.

Bio je i sada besprijekorno ociscen i ulasten, zasluga moje vjerne kucne pomocnice. Stala sam pred spomenik kamena lica, odlucna. Spustila sam se zatim cetveronoske na ugrijani kamen i sklopila oci. Lijevom rukom dotakla sam si usne, meke i pune, plovila sam njeznom kozom vrata i dekoltea i prstima zatitrala rub korzeta. Otpustila sam kopcanje i zavukla ruku medju bujne sise. Tresle su se kao cvrsti puding; mramorno bijela koza na mramorno crnoj pozadini djelovala je prokleto eroticno. Svukla sam kozni plast, izvukla sise iz korzetskih okova i legla na ledja, rasirila noge i zalupnula visokim potpeticama po mramornoj ploci. Vitke, duge noge, sapele su mi mrezaste halter carape, a preostalo kopcanje korzeta gotovo je popucalo od nadimanja mojih sisa. Dvije ogromne lopte lagano su se prelile preko grube tkanine i ljuljale se u ritmu mojih pokreta. Dlanove sam polozila na tamnocrvene kolobare i lagano ih mijesila. Osjetila sam kako bradavice postaju velike i tvrde, ispupcile su se i nabrekle, strseci prema nebu. Premjestila sam ruke na gole guzove i zarila nokte u njih, povlaceci ih i gnjececi. sirila sam guzu, zamisljajuci kako u nju ulijece golema kara i sevi me podivljalo. Pokusavala sam izbjegavati picku do krajnjeg uzbudjenja, no prosto je vristala za prsticima. Uvijek je bila uredno podsisana, u oveci trokut crvenkasto-smedje boje. Uklizila sam medju vec narasle usmine i zaronila u bogate sokove mog zdenca. Mijesala sam guzom sve jace, kako sam draskala klitoris, a prste druge ruke uvukla sam duboko u picku i zabijala ih u sebe u ritmu jebanja. Kruzila sam po gumbicu u svim smjerovima i svim brzinama, te se pocela prepustati u potpunosti, sireci uzdahe i lagana vriskanja oko sebe. Ubrzala sam ritam i pozestila nabijanje na prste, sise su mi skakale i lupale me po vratu, bradavice se nakostrijesile i parale zrak. Iscekivala sam dugo zeljeni, uvijek tako najljepse dozivljeni, orgazam. Vec sam pocela podrhtavati kada sam zacula duboki muski glas: „Gospodjice, smjesta se obucite i napustite groblje!“ Podigla sam pogled, podbocila se na laktove, i dalje razjapljene picke, i ugledala privlacnog mladica od dvadeset i nesto, u zastitarskoj odjeci. „Molim vas, ucinite kako sam vam rekao“ glas mu, pod mojim mrkim pogledom, vise nije zvucao tako sigurno i bilo je vise nego uocljivo kako mu pogled luta po mojim ogromnim grudima i napaljenoj pici. Nasmijesila sam mu se i potiho odgovorila: „Dajte mi jos samo minutu… da svrsim.“ Tesko je gutao slinu i, kad je mislio nesto odgovoriti, ruku sam polozila na sisu i pocela se maziti. „Dodji blize“, rekla sam mazno. Oklijevao je nekoliko sekundi, no ipak se nesigurno primaknuo. „Grickaj mi bradavicu!“ ponukala sam ga, no samo me zbunjeno gledao. „Zar ti moram dvaput govoriti, momce? Hajde, klekni!“ rekla sam ostrije. Ovaj put me poslusao, kombinacija straha i uzbudjenja izgleda najbolje djeluje. Priblizio je usne mojoj nabrekloj bradavici i liznuo ju. Punasne usne pohlepno su pograbile moju sisu i njezno ju usisavale. Igrao se mojom bradavicom, lagano ju grickao i ljubio, sav uranjao u meko bijelo meso, pa se udaljavao, natezuci vrh sise koja se sve vise tresla od uzbudjenja. Ruka mu se nasla na mojoj drugoj dojci; milovao ju je ne prenjezno, bradavicu je uklijestio izmedju dva prsta i trljao ju. sirila sam noge sve vise, pica mi se oblijevala upravo vrucim sokovima i htjela sam da me lize. „Dosta!“ povikala sam i dodala. „Spusti se dolje i lizi mi picku, zelim ti svrsiti po faci. Sisi mi klitoris i lizi usmine brzim lizovima; jedan prst zelim u macu, a drugi u guzu!“ Spremno je prihvatio moje zapovijedi, spustio se na tamni mramor, pognuo glavu, rasirio usmine i osjetih vreli, socni liz po cijeloj duljini picke. Uhvatila sam si sise, stipala bradavice i nabijala mu se na lice. Uskoro je uvukao prst u picketinu i klizio u njoj. cekala sam drugi prstic i ubrzo ga docekala. Jezikom je navlazio i ulaz u guzu i zatim polako ugurao prst. Sada sam bila sva ispunjena; jebao me dosta zustro, sise su mi se ljuljale i tresle. Uvlacio mi je i srkao klitoris, to sam toliko voljela, pa ga lickao brzo i energicno. Podigla sam noge i sva se rasirila, nabila mu se na lice i pocela vikati: „Ah… lizi me psu… lizi me jace… sad cu ti se proliti po poganom licu… zabij se jace… ah.. aaaah… svrsavam!“ Zarobila sam ga bedrima i trljala se o njega dok sam prozivljavala beskrajno snazne potrese do pakla uzbudjenog tijela. Oslobodila sam ga i zatim mu naredila: „Skidaj se i bolje ti je da imas veliku i tvrdu kitu, sad ces me jebati! Prvo sprijeda, pa ces mi ga onda uvaliti straga. A ako ces biti dobar decko, dat cu ti da mi svrsis po sisama!“ sutio je kao zaliven, samo je kimnuo glavom i poceo se skidati. Svukao je gornji dio uniforme, a donji samo otkopcao i izvukao kurac van. Bila sam zadovoljna, nije bio toliko dugacak, koliko je bio debeo. Taman da me ispuni cijelu. Bio je ukrucen, vidno uzbudjen, kleknuo je i dohvatio mi noge, gurnuvsi kurac duboko u jos itekako vrelu picku. Zavrtilo mi se u glavi svaki put kada bi prodro, a prodirao je brzo i snazno, kao da me zeli rasjeci na dijelove tom debelom, spretnom karom. Skupio mi je noge i gurnuo ih prema mojoj glavi, tako da mu se pogled na moju macu poljepsao, i sa strasnim uzvikom zadovoljstva nastavio me jebati. „Dosta! zelim te uzjasiti. zelim ja tebe seviti! Lezi!“ vikala sam. Poslusao me poput preplasenog psica i legao. Opkoracila sam ga, cucnula mu na lice, da me jos malo napali lizom a zatim mu sjela na kurac. Gledao je kako moja picka guta njegovu batinu i klizi po njoj. Grabio mi je sise, tresao ih i gnjecio, pa rukama nabijao moje bokove na sebe, uzdizao svoju zdjelicu kako bi se nabio sto dublje. Digla sam se, pogledao me u nedoumici, ali ga je moj pokret smirio i nanovo uzbudio. Okrenula sam mu ledja i ponovo ga zajasila. Zbog pogleda na moju straznjicu i picku, koja sada s druge strane jasi ukruceno koplje, poludio je i poceo jos jace uzdisati i stenjati. Mijesala sam guzom, nabijala se sve jace i spremala se na jos jedan orgazam. Spustila sam tijelo prema njegovim nogama; sada sam mu se naprcila otvorenije nego ikada i sevila ga brzo i snazno. Guzovi su mi se tresli, sisama sam udarala po mramoru izmedju njegovih nogu, a klitorisom se trljala o njegova jaja. Znala sam da mu se svidja pogled na moju straznjicu i da uziva u trljanju. Pozestila sam gibanje i ponovno dozivjela …

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 0 Prosek: 0]

2 komentara na “Jezik i kita na mramoru

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.