jebanje poznanice u dupe

Bicikliranjem do zdravlja…i seksa 2. Deo

Upoznavanje Srbija

Napokon sam uhvatio nekoliko slobodnih dana nako što se nisam vidio sa Lornom puna dva mjeseca. Inače, cijelo vrijeme smo komunicirali putem skypa, pa smo se barem mogli vidjeti. Jedva je čekala da dođem do nje i da prenesem njene riječi ‘da moj veliki kurac ponovo napuni njenu vrelu picu’.

Čak smo imali i seks putem skypa, pa sam ja drkao svoj kurac dok je ona uzimala vibrator i gurala ga u svoju usku picu. Nadao sam se samo da je sama kod kuće, jer je bila jako glasna i preko skypa, a kamoli uživo.

Jedan dan me iznenadila kad je uzela dva dilda i onaj vibrirajući si gurnula u picu, dok je onaj manji i puno čvršći namazala nekakvim gelom i počela si ga uguravati u šupčić. Gledao sam ju očaran stenjanjem koje je taj postupak izazvao, a i ja sam taj put jako brzo svršio. jebe se dildom u čmar

No konačno je došao i dan da odem za Švicarsku, pa sam bio sav nekako nervozan, čak i više nego za bilo kakvo natjecanje. Uzeo sam si dva tjedna i vjerovao da će to biti najbolji godišnji. Nakon nekoliko sati vožnje sam stigao u Locarno i došao na adresu koju mi je navela.

Bila je sama kod kuće, jer su starci bili na poslu. Odmah mi se bacila u zagrljaj i izljubila me još na prilazu kući, a kad smo ušli u kuću samo mi je šapnula:

– Nemaš pojma kako sam mokra dolje..
– Onda ne treba čekati.. -rekao sam i stisnuo joj guzu u kratkim hlačicama, a ona se privila uz mene pa me poljubila.

Ubrzo smo bili u njenoj sobi i potpuno goli. Pušila mi je kurac kao luda i masirala mi jaja, a onda se popela četveronoške na krevet, pa sam stao iza nje između njenih raširenih nogu i namjestio kurac na ulaz u njenu usku picu i samo ga gurnuo u nju.

Vrisnula je prigušeno, a onda samo zastenjala veselo se nabijajući prema meni. Jebali smo se kao ludi, a ja sam se zabijao skroz do jaja u nju, dok napokon nisam svršio i napunio joj picu svojom vrelom i pregrijanom spermom.

Ostao sam sa kurcem još malo u njoj, a ona mi je mazila jaja sa rukom koju je provukla ispod sebe. Nakon toga smo se razdvojili i konačno sam mogao pod tuš. Naravno, i ona je došla za mnom pod tuš, pa sam joj ga zabio još jednom u picu na stoječki, a onda me zaustavila i okrenula mi je leđa, pa tiho rekla:

– Sad mi ga stavi u guzu.. razradila sam ju za tebe.. -nije me trebalo puno nagovarati.

Naslonila se sisama na zid tuš kabine i sa obje ruke primila guzove, te ih raširila, a ja sam namjestio kurac na ulaz u njen tamni šupčić. Polako sam ušao glavićem u njega, a ona je stenjala sve jače i jače, da bi vrisnula kad sam naglo ušao u njega.

U biti, ona se opustila i kurac je samo kliznuo unutra. Primio sam ju za sise i počeo ju jebati. Stenjala je galsno i cvilila, a ja sam osječao njenu čvrstu i mišićavu guzu na svom trbuhu dok mi je kurac bušio njen šupak.

jebanje poznanice u dupeDahtala je i tresla se, a u jednom trenu je samo ciknula i počela svršavati. Niz njene noge su se slijevali sokovi iz njene pice dok sam se ja približavao još jednom orgazmu. Kroz glavu mi je prošla njena slika sa dva dilda, te sam osjetio kako mi se jaja stežu, a onda i naglo prazne u njenu guzu. Oboje smo dahtali kao maratonci.

Nakon par minuta smo se konačno otuširali i obukli, a onda smo malo razgledali grad koji je bio puno veći od Samobora, ali i dovoljno mali da nije prezagušen prometom. Ulice su uglavnom bile puste jer je radno vrijeme još bilo u toku, za razliku kod nas.

Popodne kad su joj starci došli i kad me upoznala sa njima vidio sam na koga je povukla ljepotu, jer mama je bila sa svojih 46 godina komad i to kakav. A da mi se ponudila s guštom bih ju pojebao. A stari, e stari je izgledao kao tipični Talijan. Pater familias, koji je kad me je ponudio vinom, a ja samo kimnuo da može, razvukao svoje lice u smješak. Ubrzo sam se skompao sa njima, pa mi je bilo super.

Naredne dane smo Lorna i ja provodili u planinama vozeći bicikle ili se jebući na nekoj stazi odakle se pružao predivan pogled na Alpe, a navečer bi izlazili do Luzerna, a par puta smo otišli i do Züricha, te do Geneve, a onda bi se u njenoj sobi potiho jebali što je bilo jako izazovno, jer je Lorna bila jako glasna.

Bližio se dan mog odlaska i otišli smo ponovo na planine i došli do jednog planisnkog jezera. Lorna je pogledala okolo, skinula se i potpuno gola uletjela u jezero. Ja sam ipak malo opreznije to napravio, jer je jezero bilo hladno. jebačina napolju na travi

Nakon malo kupanja goli smo se izvalili na travu i ubrzo je Lorna bila na mom kurcu. Jebali smo se polako i bez žurbe. Igrao sam se sa njenim napetim sisama dok je ona grebla po mojim prsima. Trebalo nam je oboma da svršimo dobrih pola sata, a onda se izvalila na mene i malo smo se ljubili, pa je nakon nekoliko trenutaka šutnje rekla:

– Znaš.. voljela bi da ostaneš kod mene.. -gledala me nekako ozbiljno, a onda je nastavila- .. već sam i sa starcima razgovarala, pa su rekli da ako želiš doći ovdje raditi da neće biti problema.
– Jel ti to ozbiljno? -pogledao sam ju, a ona je samo kimnula glavom, pa sam nastavio- Hmmm.. morao bih razmisliti.. mislim imam jako dobar posao i doma, a tu su i starci, ali opet sa druge strane.. -tu sam ju pogledao i rekao- volio bih biti sa tobom.

Još smo malo ostali uz jezero, pa smo se obukli i spustili natrag. Drugi dan smo proveli cijeli u njenoj sobi jebući se kao zečevi, jer sam se sutra vračao kući.

Mjesec dana kasnije mi je javila da je u drugom stanju i to je nekako ubrzalo moju odluku da odem van. Starci nisu imali ništa protiv, a kad su njeni došli kod nas sa Lornom, moj stari i Lornin su se odmah skompali oko vina pogotovo kad mu je moj pokazao svoju kolekciju vina u podrumu.

Doduše bacio je oko i na moju buduću punicu, ali ne i ona na njega. I tako, Lorna je u 5 mjesecu trudnoće, ja riješavam papirologiju kod nas, a dobio sam i garantno pismo jedne firme iz Luzerna, pa jedva čekam da krenem.

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 1 Prosek: 5]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.