jebanje italijanke pod tušem

Bicikliranjem do zdravlja… i seksa 1. Deo

Upoznavanje Srbija

Postao sam nekako ovisnik o adrenalinu. Nije mi bio problem otići na ovisnik o adrenalinu. Nije mi bio problem otići na planinarenje, padobranstvo ili slobodno penjanje, te duge biciklističke ture. Što teže i zahtjevnije, to bolje. S vremenom upoznaš i masu ljudi koji dijele iste interese, a tako sam upoznao i Lornu.

Bilo je to u dolomitima, na jednoj od onih ludih biciklističkih tura po alpama, koje oduzimaju dah, a ponekad i život. Ne moram ni pričati kakav je to adrenalinski poticaj bio, vozeći po strmim liticama, na samo desetak centimetara od ruba provalije od nekakvih tristotinjak metara, a tebe od toga dijeli samo 5 ili 6 centimetara koliko je široka guma od bicikla. I ravnoteža.. ako nisi imao osjećaj za to, bolje da nisi ni išao gore.

I tako, još jedno druženje i natjecanje u brdskom ekstremnom biciklizmu. Većina nas se poznavala od prije, ali bilo je i novih faca. nalo se tko bi mogao konkurirati za pobjedu, jer su tu bila tri fenomenalna klinca koji uopće nisu imali straha od planina i doslovno su divljali na stazi. Međutim, mene je privukla ženska konkurencija, da budem precizniji.. Lorna. Predstavnica Švicarske, ali koliko sam shvatio talijanskih korjena.

Nije bila tipična Talijanka, prvenstveno zbog plave duge kose i skandinavskih crta lica. Poslije sam shvatio da je to naslijedila sa mamine strane koja je bila rođena norvežanka, a sa poslom u Luzernu, gdje je i upoznala Lorninog tatu iz talijanskog dijela Švice. Konkretnije, iz mjesta Locarno u blizini talijanske granice. Od tate je naslijedila temperament i talijanski jezik, a od mame izgled, tj ljepotu i pamet.

Na samom trkalištu smo se onako usput upoznali, a pravilno tek u hotelu u dolini. Imali smo malu fešticu nakon završetka natjecanja, a ja sam bio prezadovoljan sa šestim mjestom u ukupnom poretku nakon dva dana. Za Lornu sam čuo da je bila druga, pa je imala više razloga za slavlje.

Feštalo se dugo, a ekipa je polako posustajala, pa je samo još nas par ostalo u kafiću hotela. Ugledao sam Lornu kako sjedi sama za jednim stolom i pijucka neko energetsko piće koje mi se činilo pomiješano sa nečim alkoholnim. Ja nisam imao problema sa alkoholom, pogotovo nakon iskustva na pijankama na fakultetu, pa sam bio donekle trijezan. Došao sam do nje i odmah je zagrlio, pa da spriječim šamar ili zalijevanje pićem brzo sam rekao:

– Zašto šampionka i takva ljepotica sjedi sama i tuguje? -nabacio sam najbolji osmijeh koji sam mogao izvući iz svog lica i pogledao ju pravo u oči.

Osjetio sam pod rukom kako se prvo ukočila, a onda se počela opuštati i osmjehnula mi se, pa se nakako naslonila na mene. A onda je počela.. kako je već pomalo umorna od svega, kako ju je dugogodišnji dečko ostavio i to je saznala od najbolje frendice, sa kojom se taj dečko spetljao, pa je izgubila i dečka i najbolju frendicu. Kako joj je sada jasno zašto se njen tata protivio od prve toj vezi, kao da je i znao šta će biti, kako je ona glupača koja ne vidi očito.

Tu je malo zastala i vidio sam joj suze u očima, pa je samo trenutak dijelio da krenu niz lice. Odlučio sam se ponuditi kao kavalir i samo sam ju privukao još više u zagrljaj i krenuo sa utješnim riječima na kak mi se činilo nekom čudnom engleskom, jer me par puta čudno pogledala, a onda i prasnula u smijeh.

Iskezio sam se i rekao da je moj zadatak obavljen i da sam ju uspio nasmijati, a ne rasplakati. Još uvijek se glasno smijući zagrlila me i stavila mi vreli poljubac na obraz. Sjedili smo još malo i dovršavali naša pića, kad je rekla da bi se mogli povući.

Pošto smo bili na istom katu hotela krenuli smo skupa i morao sam ju malo pridržati, jer je u onom piću bilo i dosta alkohola. Kad smo ušli u lift okrenula se prema meni i pogledala me, pa me primila sa obje ruke za lice i poljubila u usta. Malo sam stajao skamenjen, jer to nisam nikako očekivao, ali sam prihvatio igru i privukao ju bliže uvalivši joj jezik u usta.

Žvalili smo se dok nismo stigli do našeg kata i onda pomalo isteturali iz lifta, pa me povukla za sobom u njenu sobu, a kod mene nismo ni mogli jer sam dijelio sobu sa dva dečka iz Danske, pa bi bilo malo čudno. Ona je bila sama u sobi kako sam shvatio iz mješavine talijanskog, engleskog i lokalnog dijalekta kojim je govorila, pa smo skoro uletili u njenu sobu kad su se vrata otvorila. plavuša italijanka mu sisa kitu

Nije gubila vrijeme i skidala mi je hlače dok sam ja petljao oko majice. Uskoro sam osjetio njene ruke i usne na svom kurcu, te sam osjetio kako se počeo buditi iako je bio malo umrtvljen od alkohola. Trebalo joj je dobrih pet minuta, ako me sjećanje ne vara, da ga podigne iz mrtvih, a onda se uspravila obliznula si usnice i poljubila me, pa sam malo osjetio i svoj kurac na njenim usnama.

Nije mi bilo prvi puta, jer su me znale i cure na faksu znale zažvaliti nakon što bi mi ga popušile. Povela me do kreveta i gurnula na njega, a onda se počela skidati, te je ubrzo ostala potpuno gola ispred mene sa obrijanom picom, i sa trojkicama koje su čvrsto stajale uspravnih bradavica.

Imala je vitko i mišićavo tijelo koje se sad naginjalo nad mene i polako me prekrivalo, da bi sa svojom picom došla iznad mog lica, pa sam ju primio za čvrste guzove i počeo ju lizati. Osjećale su se natruhe pišake i njenih sokova koji su izlazili iz njene pice. Bila je slankastog okusa koji mi se sviđao, pa sam ju svojski lizao.

Oslonila se na uzglavlje kreveta i samo stenjala i uzdisala dok je iz nje curilo. Nakon par minuta se stresla i počela prvo svršavanje. Stresla se i zajecala od ugode, a ja sam imao bradu oblivenu njenim sokovima. Nakon toga se polako spustila sa stražnjicom prema mom napetom kurcu čiji se glavić sjajio od sokova koji su već izlazili iz njega.

Sagnula se i liznula je glavić pokupivši sve što je bilo na vrhu, a onda je mljacnula i polako se pomakla naprijed i namjestila se picom iznad mog kurca i polako se namjestila da glavić uđe između njenih usmina u jako usku picu.

Polako se spuštala niz njega i pomalo stenjala, pa joj je trebalo nekoliko trenutaka da se konačno nabije na njega. Uzdahnula je kad joj je svih mojih dvadeset centimetara ušlo u usku i vrelu picu, a onda je započeo njen ples na mom kurcu.

italijanka mu jaše kuracVrtila je svojim bokovima i nabijala se do jaja na mene, a krevet je lagano škripuckao ispod nas. Ja sam se uhvatio njenih sisa, pa sam ih milovao i štipao joj bradavice, a to ju je tjeralo da se još jače nabija na mene. Onda sam kliznuo rukama do njenih guzova i sad sam joj pomagao da se nabija na mene, a onda sam osjetio da mi dolazi i rekao joj to.

Samo se nasmješila i nabila do kraja na mene, pa mi počela stiskati kurac picom i lagano se vrtiti na meni dok nisam napokon eruptirao i zalio joj picu sa spermom koja se već dugo nakupljala u mojim jajima. Samo je sklopila oči uživajući dok joj je moja sperma punila picu.

Malo je čekala, a onda nastavila sa nabijanjem na moj kurac koje je trajalo još par minuta dok po drugi put nije svršila. Nakon toga se samo izvalila kraj mene dok mi je kurac pao na trbuh sav ljepljiv i sluzav od naših sokova.

Zagrlila me i poljubila, pa smo tako i zaspali. Bilo je već dobrano jutro, mislim oko 10 sati kad sam se probudio i pogledao oko sebe. Ugledao sam Lornu koja je spavala sa smješkom na licu, pa sam se i sam nasmješio polako se prisjećajući protekle noći. Sagnuo sam se i poljubio ju na usne, a ona se promeškoljila na krevetu i pogledala me:

– Dobro jutro stranče.. -rekla je tiho uz smješak, a ja sam joj odgovorio:
– Dobro juto i tebi ljepotice.. -i nakon toga ju opet poljubio. jebanje italijanke pod tušem

Povukla me na sebe i sad smo se ljubili i mazili, dok nismo shvatili da smo ljepljivi još od noćas, pa smo zajednički odlučili otići pod tuš. Pod tušem je pao još jedan brzinski seks u dosta širokoj kadi koju su imali u hotelu. Opet sam joj morao napuniti picu svojom spermom, ali smo se nekako uskladili sa svršavanjem i skoro istovremeno svršili. Nakon toga sam otišao do svoje sobe i spremio se, jer je bio dan povratka.

Poslije sam se našao u lobiju hotela sa Lornom i upitala me da li bih došao kod nje na par dana. Nisam imao ništa protiv, ali sam se sad morao vratiti u Zagreb, jer sam imao obaveze na poslu. Dogovorili smo se da ću joj se javiti mailom ili na mob kada uspijem dobiti malo više dana slobodnog.

Poljubac koji sam dobio za rastanak mi je samo probudio trnce u gaćama, pa sam sad jedva čekao da se ponovo nađem sa Lornom. O tome u nastavku.. .

Klikni OVDE i Oceni Priču 🙂
[Ukupno: 0 Prosek: 0]

Ostavite odgovor

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovo veb mesto koristi Akismet kako bi smanjilo nepoželjne. Saznajte kako se vaši komentari obrađuju.